2.8

How to Rob a Bank

En bankanställd och en slacker befinner sig tillsammans inlåsta i ett bankvalv mitt under ett rån. Ofrivilligt hamnar de i handlingens centrum när det visar sig att de kan kommunicera med både polisen och rånarna.

Originaltitel How to Rob a Bank
Regissör Andrews Jenkins
Manus Andrews Jenkins
Genre Komedi, Kriminalare, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Nick Stahl, Erika Christensen, Gavin Rossdale, Terry Crews, Leo Fitzpatrick, Adriano Aragon, David Carradine

Qhunden
2011-10-07
Fruktansvärt löjlig och korkad rulle. Manusmässigt är det så mycket man missat i denna film att det fan hade varit lättare att skriva ett helt nytt filmmanus än att försöka rätta alla brister och fel i den här rullen.

2011-10-05
Stahl är fullkomligt värdelös.
Kekz
2010-10-03
lagom annorlunda och väldigt kul på sitt eget lilla sätt :)
Little_gila
2010-09-27
Det här var en väldigt annorlunda film, man hade inte riktigt koll på vad som hände och vilka personerna verkligen var. Var dock ingen komedifilm som jag läst att det skulle vara. Det som var roligt var polisen i filmen.
Hawake
2010-09-26
Riktigt fin kvällsunderhåhållning! Vek mig av skratt i vissa scener med polisen måste jag säga..
FilmJoey
2009-07-16
Släpps i svensk utgåva av Njutafilms hösten 2009!
gnolam
2008-08-16
Riktigt underhållande i partierna där den inte försöker vara smart.
knudwig
2008-06-29
Konstig, men bitvis rätt underhållande. Fast inte riktigt spännande.
Cunning
2008-06-03
Bitvis risigt skådespel, ojämn generellt. Dussin rulle med ett ok underhållningsvärde.
Lukinx
2008-06-02