1.7

House of the Rising Sun

Ray är en före detta polis som suttit inne efter en muthärva och som nu istället arbetar som utkastare för strippklubben "House of the Rising Sun". På halloween blir strippklubben rånad och maffiabossens/ägarens son blir ihjälskjuten. Ray måste nu gå till botten med rånet eftersom både maffian och polisen börjar närma sig honom.

Originaltitel House of the Rising Sun
Regissör Brian A Miller
Manus Brian A Miller, Chuck Hustmyre
Genre Kriminalare, Drama, Action, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Danny Trejo, Amy Smart, Dominic Purcell, Craig Fairbrass, Dave Bautista, Ambyr Childers, Brian Vander Ark, Debra Harrison-Lowe

2013-06-15
Jo jag tackar. Tuffe Trejo är med i sammanlagt 3 minuter och denne Bautista ser ut och agerar som en grottman. Stentrist "action" och bedrövligt soundtrack.
papa_schack
2013-01-09
Fruktansvärt soundtrack.
Hanness
2012-10-11
Dålig, hade låga förväntingar trodde den skulle vara urusel men inte fullt så dålig som väntat.
dudson
2012-10-08
Fan detta var riktigt bra! Gangster krig och snut korruption i ett kallt och snö indränkt usa=Blev satans bra kombination..Sen var Bautista grym som skådespelare! Hoppas det blir flera sånna hära roller för honom.
Lunatisk
2012-09-19
Mer Trejo!!
LångeEdvin
2012-06-27
väldigt spännande
Eddydasilva
2012-06-21
Bättre en vad jag förvänta mig faktiskt. Baptista lyckas endå leva sig in lite i rollen och floppar inte så det är ju ett litet + Hade dock velat att den va lite längre.

2012-02-05
Nesten en firer.
giovannis
2011-12-30
Efter att jag läst de föregående kommentarerna förväntade jag mig inte mycket av House of the Rising Sun, men blev positivt överraskad och den får 3+ av mig
jonbo
2011-11-26
Bautista suger ju. Filmen var dock lite mindre dålig än förväntat, men jag trodde Amy Smart hade lite bättre 'karriär'.