2.6

Hotell Transylvanien 2

Förändringens tid har kommit till hotellet när Draculas ?enbart monster?-policy har lättats, och nu är även människor välkomna. Men bakom stängda kistor oroar sig Dracula över att hans barnbarn Dennis, till hälften människa och till hälften vampyr, inte visar upp några vampyrdrag alls. Då Mavis och Johnny reser iväg för att besöka den mänskliga delen av släkten, en kulturkrock utan dess like, sätter därför Dracula sitt barnbarn i monster-bootcamp. Och som saker och ting inte vore illa nog, bestämmer sig Draculas vresige och väldigt, väldigt gammalmodiga pappa Vlad för att plötsligt besöka hotellet.

Originaltitel Hotel Transylvania 2
Regissör Genndy Tartakovsky
Manus Robert Smigel, Adam Sandler
Genre Komedi, Animerad, Familjefilm, Fantasy, 2010-tal
Skådespelare Adam Sandler (röst), Selena Gomez (röst), Steve Buscemi (röst), Andy Samberg (röst), Kevin James (röst), Asher Blinkoff (röst), David Spade (röst), Keegan-Michael Key (röst), Fran Drescher (röst), Mel Brooks (röst), Molly Shannon (röst)

Mysharry
2021-04-11
Riktigt bra uppföljare.-Jag är ingen hippie, jag är en slacker!
Jompalompier
2020-12-27
Tyvärr inte lika bra som ettan men helt ok.
Jormungandr
2018-12-08
Bu för denna skit rap musik.
2004Orre
2018-07-31
Denna film är en stor besvikelse från de mästerverk den första var, men den funkar ändå, men mobiltelefoner! Seriöst, är det kloka! Jag vill inte se en barnfilm med reklam som sponsrar mobiltelefoner!
dafreakish
2017-12-18
Hygglig uppföljare men inte mycket mer. Mer av samma och löjligt förutsägbart. Sandler och hans gäng gör det de brukar fast i den här, likt föregångaren, i animerad form.
Tatty
2017-08-04
Gillar den verkligen! Rolig, bra och tokig. Gillar bebisen som är jätte söt!
HerrNenne
2017-07-25
Halva filmen är de överblivna monster-skämten som inte var tillräckligt bra för ettan. Ettan var en bra film med lite svagt slut. Det här är lite tvärtom.
Redfield4ever
2017-02-15
Ungefär samma klass som ettan, kanske snäppet sämre.
Dutch
2016-11-03
Inte lika bra som ettan, men lite söt är den.
uncle_funk
2016-10-10
Inget nytänkande alls, men väldigt underhållande med mycket referenser från skräckfilmer... 5/10.