2.6

Honey

Honey Daniels är fast besluten att slå igenom som dansare, trots att hennes föräldrar gör allt för att avråda henne. På dagarna försörjer sig Honey som instruktör i hip hop-dans , men på kvällarna släpper hon loss och visar upp sin talang på stadens klubbar. En berömd videoregissör erbjuder henne jobb som bakgrunds­danserska i hans videos. Det verkar som om Honeys dröm är på väg att gå i uppfyllelse. Men livet på toppen blir inte vad Honey tänkt sig.

Originaltitel Honey
Regissör Bille Woodruff
Manus Alonzo Brown, Kim Watson
Genre Drama, Romantik, 2000-tal
Skådespelare Jessica Alba, Mekhi Phifer, Romeo Miller, Joy Bryant, David Moscow, Lonette McKee, Zachary Williams, Christian Monzon, Al Shearer, Laurieann Gibson, Jull Weber, O'Neal McNight, Kevin Duhaney, Anthony Sherwood

Asmorod
2018-08-22
Sällan har en så keff film skådats.
2017-12-01
Musiken är bra och Jessica Alba gör bra ifrån sig. Själva filmen är dock allt annat än bra.
2014-12-09
Denna film saknar allt av originalitet, är fylld av usla skådespelarprestationer, fylld av klyschor, fylld med sterotypiska karaktärer. Detta var riktigt ointressant, tråkigt och plågsamt att titta på. Å andra sidan vill jag tacka Jessica Alba för sin heta och supersexiga mage och regissören som låter den få vara med ofta i denna film.
2013-10-28
Detta var inte särskilt bra eller spännande men jag Jessica är ju söt som vanligt och det är ju meningen att man ska känna med henne å det funkar nästan, så den får en svag tvåa.
LuxLisbon2
2013-08-11
Stark trea. Innehåller 5 av mina 20 favoritteman: cynism, divor, musik, tonår samt ytlighet.
dexterde
2012-08-27
Svag! För förutsägbar :/
vveronicaa
2012-08-16
Alba dansar riktigt bra och handlingen är mysig men lite förrutsägbar kanske.
Lundhen
2012-01-13
Inte ens en sockersöt/supersexig Alba kan få mig att sätta det sedvanligt höga betyg hennes filmer får när hon visar lite skinn. Får ändå en 2:a för de snygga koreografierna och ögongodiset, men filmen sög. Den kändes klibbig och förutsägbar där ingen av karaktärerna var speciellt förtroendeingivande
BluePrint_1985
2011-12-02
Förutsägbar story, men ganska välspelad.

2011-09-26
Alba är söt. Alba dansar. Alba försöker.