1.6

Hole in One

Eric är en skolelev som har ett alldeles för stort ego. Hans enorma ego leder till att han förlorar en tävling i golf emot en mycket sadistisk plastikkirurg. Pengarna han har förlorar har han inte på långa vägar, vilket leder till en massa problem för honom på olika komiska sätt.

Originaltitel Hole in One
Alternativ titel ParFection: Hole in One
Regissör Drew Ann Rosenberg
Manus Mike Terrell, Mark Maine
Genre 2010-tal, Komedi
Skådespelare Steve Talley, David Ellison, Dean Cameron, Christopher Showerman, Jerad Anderson, Sandy Modic, K T Tatara, Jossara Jinaro, Dean Cain

Dele
2013-06-22
En film där idioti är norm, och eftersträvan att fördumma världen kan inte få något annat betyg än ett.
kloakula
2013-04-03
Kan vara en av de sämsta filmerna som någonsin gjorts.. tur att man såg den i sällskap med kompisar och ett gäng öl, annars hade det varit helt olidligt.
Krissla
2012-04-10
Om man gör ytterligare en film tillhörande en serie (inte för att alla filmer är sammanhängande men ändå) och man använder samma skådespelare som i tidigare filmer, kan man inte tycka att han borde spela samma karaktär då? Eller det kanske bara är jag
2011-08-19
Bättre än jag trodde! En väldigt svag etta!! nästan sämre än Beethovens trea! och det säger en hel del. Om det är som jag brukar säga "allt blir bättre med Dean Cain!" så undrar jag hur kass den varit utan hans lilla inhopp? (note to self: Se aldrig om den, låna aldrig ut den!)
aronsoderlind
2010-11-04
sådär asså..
FlumDum
2010-10-29
pinsam film
Sherekhan
2010-10-11
stängde av efter några minuter.. detta ser ju ut som nåt några jävla YouTube-snubbar har filmat eller nåt... jag menar, american pie är iaf ordentligt filmad men det här är så råkasst så det bara finns inte.
WederLight
2010-10-10
riktigt rutten
SemteX
2010-10-10
Skräp? Japp. Bra bakisrulle med polarna? Japp. Dean Cain ägde ju =) Inget man ser själv och egentligen har i bakgrunden av allt eget skitsnack kompisarna emellan.
Amx
2010-10-09