2.7

High Strung

Ruby från Mellanvästern, som haft en disciplinerad klassisk musikutbildning, och Johnnie, en brittisk gatumusikant, möts och måste förbereda sig för en tävling som kan förändra deras liv.

Originaltitel High Strung
Regissör Michael Damian
Manus Michael Damian, Janeen Damian
Genre 2010-tal, Drama, Romantik
Skådespelare Keenan Kampa, Nicholas Galitzine, Jane Seymour, Paul Freeman, Sonoya Mizuno, David Lipper, Maia Morgenstern, Nigel Barber, Andrew Pleavin, Comfort Fedoke, Ivan 'Flipz' Velez, Miranda Wilson, Anabel Kutay, Giulia Nahmany, Tomi May, Marcus Emanuel Mitchell
Filmnummer 120683

Sovande_mannen
2016-11-19
En av dom bästa filmerna jag sett i mitt liv.
zeke_karlsson
2016-09-10
Skön rulle, saknade lite backstories på några av karriärerna. Annars en go och glad rulle! Se om du gillar dans, musik och lyckliga historier!
ulpe01
2016-06-28
Får en trea enbart för dansen och musiken, i övrigt finns inget originellt alls här. Se enbart om du gillar den här typen av film och kan ha överseende med skämskuddedialog. Trodde för ett ögonblick att det kunde sluta lite överraskande, men icke.
8teria
2016-05-12
Kan ha varit det sämsta jag sett i hela mitt liv, men om man ser det som en komedi istället så var den helt okej.