Herbie: Fulltankad

Maggie Peyton är den nya ägaren till tävlingsbilen Herbie, en liten folkvagnsbubbla med ett eget liv. Denna gång ska Herbie vara med i en av Amerikas tuffaste biltävlingar: NASCAR.

Originaltitel Herbie: Fully Loaded
Alternativ titel Herbie - Fulltankad
Regissör Angela Robinson
Manus Robert Ben Garant, Thomas Lennon
Genre Komedi, Familjefilm, Romantik, Äventyr, Fantasy, 2000-tal
Skådespelare Lindsay Lohan, Matt Dillon, Michael Keaton, Justin Long, Breckin Meyer, Cheryl Hines, Jimmi Simpson, Jill Ritchie, Thomas Lennon

Zebulonm
2022-03-10
Både rolig då o då o mysig.
2018-02-27
Inga av dessa filmer är värd att se!!
2014-11-25
Detta är en Disneyproduktion med allt vad det innebär. Det finns dock en del glädjeämnen som gör denna film sevärd och som också höjer upp betyget till en respektabel nivå. Ett av glädjeämnena är väldigt snygga och sexiga Lindsey Lohan(innan hon förstörde sig själv). Det finns också en hel del kul skådisar i birollerna. En film med en hel del charm också.
SweFilmOnly
2014-07-18
Filmerna ska ses som en komisk parodi på häst-tokiga personer, och deras maniska förkärlek till Travet... Eller som en parodi på hur bilägare behandlar sina bilar som om de vore hästar...
Howler19
2014-05-24
En av Lohans bättre filmer.
RichardEk
2013-07-23
Få roliga inslag i tråkig film utan glimt i ögat och med alldeles för mycket dialog. Herbie är egentligen inte i filmens centrum, utan där återfinns en schablonartad romans mellan två könsstereotypiska tonåringar. Irriterande amerikansk i sin präktighet. Att det blir en tvåa i betyg beror på att barnen skrattade till några fåtal gånger (men såg den endast en gång och frågade inte efter den sedan).
picklessmulan
2012-06-03
Positivt överraskad!! Förväntad 1 men det blir en 3a. Tycker det var bra skådespel och musik. Jag tror jag är svag för Herbie. Tar man filmen för vad den är så är den riktigt charmig. Visst ballar den ur i vissa racingscener men humorn är mycket bra i andra scener. Perfekt familjefilm.
TheHorrorfan
2011-06-17
Usch!

2010-09-13
Ha, ha, ha!! Jag skrattar ihjäl mig! Så himla dålig!
karlstadtös
2010-09-03
Såg om den idag och var lite bättre än jag mindes den.