3.1

Havsmonstret

En ung tjej rymmer från barnhemmet och gömmer sig på ett skepp tillhörande den legendariske havsmonster-jägaren Crow, som är på jakt efter det största monstret i havet.

Originaltitel The Sea Beast
Regissör Chris Williams
Manus Nell Benjamin, Chris Williams
Genre Animerad, Familjefilm, Äventyr
Skådespelare Karl Urban (röst), Dan Stevens (röst), Jared Harris (röst), Emily O'Brien (röst), Marianne Jean-Baptiste (röst), Kathy Burke (röst), Zaris-Angel Hator (röst)

päronanton
2022-11-16
Gullig på något vis.
corto
2022-10-15
En väldigt underlig film. Manliga protagonisten går från att vara en övermänsklig sjöman och jägare till att agera som en tafatt 10-åring i jfr med barn protagonisten som aldrig har fel. Slutet skickar ett väldigt underligt meddelande till äventyrslystna och förklara ingenting.
Krantzylvania
2022-08-25
Det röda havsmonstret var alldeles för fult. annars var det en bra film.
Afflicter
2022-08-07
Väldigt förutsägbar och monstren ser lite väl fyrkantiga och fantasilösa ut, men fungerar okej som äventyrsfilm.
Tatty
2022-08-05
Väldigt bra och spännande. Gillade spänningen.
Olof_Gronlund
2022-08-02
Väldigt bra första halvan men lite för mycket klassisk barnfilm på andra halvan utan att säga för mycket. Men snyggt gjord, sevärd.
Sarcadoz
2022-07-23
Såg på svenska, sedan några extra på engelska. Svenska var outstandning i min mening. Mysig och spännande film