1.9

Half Past Dead

Sasha infiltrerar ett brottssyndikat och för att göra det måste han sitta i fängelse. Problemet är att det finns de som vill åt den dödsdömda fången som också hålls där.

Originaltitel Half Past Dead
Regissör Don Michael Paul
Manus Don Michael Paul
Genre Action, Kriminalare, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Steven Seagal, Nia Peeples, Matt Battaglia, Morris Chestnut, Claudia Christian, Ja Rule, Kurupt, Tony Plana, Michael Taliferro, Linda Thorson, Bruce Weitz

MrMario
2009-08-02
Måsen suger- som vanligt

2008-09-29
*ryser
Totenkopf
2008-09-21
Måste varit på bra humör eftersom jag tyckte den var ganska hyfsad, rätt sköna karaktärer, Steven Seagal undantaget.
ekman
2008-09-17
Det är inte bara Seagals rollfigur som är halvdöd i den här rullen, utan även manus, regi och minsta antydan till rimlighet i händelseförloppet lider av samma brist. Själv var jag inte heller så levande när jag såg den, eftersom den gick på tv med start halv tre på natten och jag för tillfället saknade möjlighet att spela in. Vilka kval lider man inte för att få njuta av ännu en härlig Seagal-klassiker!
Harkaiden
2008-08-13
Schysst action, men det är också allt. Resten är rappare som försöker låta coola, som vanligt.
raffykitten
2007-08-07
Nia Peeples är bara så cool!
O´Reilly
2007-08-05
Den var verkligen helt värdelös.
hamzik
2007-07-30
En av de absolut sämsta och pinsamaste filmerna jag sett.
2007-07-22
Seagal känns mest felplacerad i den här B-rullen som faktiskt gick upp på bio här. Aldrig tråkig iaf
timj
2007-07-14