2.2

Hajar i Paris

När en enorm haj siktas i Seine-floden måste en sörjande forskare ta itu med sitt tragiska förflutna för att stoppa ett blodbad i Paris.

Originaltitel Sous la Seine
Alternativ titel Under Paris
Regissör Xavier Gens
Manus Sebastien Auscher, Yannick Dahan, Xavier Gens, Maud Heywang, Yaël Langmann, Olivier Torres
Genre Action, Skräck
Skådespelare Bérénice Bejo, Léa Léviant, Sandra Parfait, Aksel Ustun, Aurélia Petit, Marvin Dubart, Daouda Keita, Ibrahima Ba, Anne Marivin, Stéphane Jacquot, Jean-Marc Bellu, Nagisa Morimoto, Yannick Choirat, Iñaki Lartigue, Victor Pontecorvo, Thomas Espinera, Anaïs Parello, Iván González

Djason
2024-06-30
Personen som kom på titeln är inte värd någon större summa pengar. Själva filmen är bland de bättre hajfilmerna de senaste åren. Ologisk som få men kan man bortse från det är den hyfsat snyggt gjord och ganska spännande. Alltid uppfriskande med annat än amerikanskt.
Megalon
2024-06-16
Snyggt foto, men så tråkiga och dåligt skrivna karaktärer att det inte blir ett dugg spännande. Jag bara satt och hoppades på att hajarna skulle äta upp dem alla. Den får ändå 2/5 för att den spårade ur och slutet var oväntat.
Hanness
2024-06-13
Underhållande, så bisarrt att det blir kul. Man ska inte ta filmen alltför seriöst utan mer se det som, ett tidsfördriv.
PeterTheW
2024-06-07
Det finns inte ett uns spänning här. MEN, det ska jag ge den - Sista tio minuterna är faktiskt underhållande.
Tatty
2024-06-07
Helt okej och faktiskt lite spännande.
Kimchi
2024-06-06
De bästa hajfilmerna ser till att hajen i sig inte är den enskilt viktigaste faktorn. Den här filmen visar sådan potential till en början, men sen tycker jag att manuset lider lite av en bra idé som man inte riktigt vet vad man ska göra med. Slutet är bara märkligt och känns nästan lite snopet. Överlag är den dock underhållande och ett bra tidsfördriv om man inte har bättre saker för sig.