1.9

Hack!

Ett gäng college-studenter ut till en ö på studieresa för att förbättra sina betyg, men innan de hinner med särskilt mycket dyker en mördare influerad av skräckfilmer upp på ön.

Originaltitel Hack!
Regissör Matt Flynn
Manus Matt Flynn
Genre 2000-tal, Komedi, Skräck
Skådespelare Danica McKellar, William Forsythe, Sean Kanan, Lochlyn Munro, Tony Burton, Jay Kenneth Johnson, Burt Young, Juliet Landau, Adrienne Frantz, Justin Chon, Travis Schuldt, Gabrielle Richens, Mike Wittlin, Kane Hodder, Cody Hartman

amam
2023-09-15
Får en tvåa mest för att Danica McKellar är med, annars är det bara trött och ostrukturerat. Inga av skämten landar.
TheHorrorfan
2014-02-05
Jag är inte kräsen, men den här är inte bra alls.
Dele
2012-07-24
En del småskoj referenser men överlag mest rörig och tröttsam.
pappaniclas
2010-09-29
Trist
ziferN
2009-07-04
Godkänd teen-slasher.
Etthundranio
2008-09-02
Ganska bra å ofräscha blodscener, men ändå totalt värdelös
100tonvalspäck
2008-09-02
Försöker göra sig lustig på andra skräckfilmer men blir som en parodi på sig själv. De uppenbara parodierna på typiska skräckfilmssterotyper blir aldrig lika underhållande som när det försöker göras seriöst. G i splatter.
sathariel
2008-08-20
Ganska rolig skräckfilmsparodi; med splatter, vilket är ovanligt för parodier.
Zok
2008-05-19
Nja den hade sina stunder, men som helhet blev det inte så mycket. Dock var det coola effekter ibland.
jonbo
2008-05-19
Oerhört svag tvåa. Den har ju lite tidsfördriv känsla över sig men mycket är rent pinsamt och som värst blir det när William Forsythe kommer in och bryter på skottska:) Men slutet väger upp.