Guns & Girls

Berättelsen om Elvisimitatörer, indianer, moderna cowboys, en 1,80 lång blond lönnmördare, en collegekille, en korrumperad sheriff och en prostituerad i jakten på en ovärderlig indianartefakt som stulits under ett pokerparti på ett indiskt casino.

Originaltitel Guns, Girls and Gambling
Regissör Michael Winnick
Manus Michael Winnick
Genre Kriminalare, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Gary Oldman, Christian Slater, Dane Cook, Helena Mattsson, Megan Park, Jeff Fahey, Powers Boothe, Chris Kattan, Tony Cox, Matthew Willig, Eddie Spears, Gordon Tootoosis, Michael Spears, Paulina Gretzky, Heather Roop, Marc Winnick, Sam Trammell

dudson
2015-08-09
Detta uttjatade Elvis dravlet blir mer än långtråkigt i längden. Sen att aldrig slater gör en vettig film med sin talang är bra underligt. Nåväl lite små skön är filmen trots allt. Sen den där svenska bimbon Mattsson var väl rätt Nice att skåda.

2014-12-31
Så idiotiskt dålig. I varje scen försöker den desperat efterlikna Q Tarantino. Eller Guy Ritchie (som i sin tur försöker härma Tarantino). Stackars G Oldman som måste vara med i denna.
Zebulonm
2014-11-12
KASS!!!
bryngel
2014-10-19
Sugdålig.
Bomkia
2014-07-13
Inte alls så dåligt som jag förväntade mig. Gjort med glimten i ögat och Slater är helt ok. 2+
Taandborste
2014-07-07
Kära Gary Oldman, du vet att jag älskar dig, men inte ens du var bra i den här filmen.
2013-10-01
Det känns rakt igenom som en extrem lågbudgetfilm av unga nybörjare men med en ganska gedigen rollista vilket gör att filmen känns väldigt konstig. Skådespelarna är även väldigt spretiga, alltifrån Gary Oldman som enligt mig är en stor skådespelare till okända vars prestationer inte ens skulle passa i skolpjäser jag varit på. Småcharmig och underhållande gör att det räcker till en tvåa.
jonbo
2013-06-20
Jag är så trött på dessa Tarantino rip-offs som inte erbjuder något nytt utan mest blandar en massa stereotyper och skruvade karaktärer (kanske samma sak i dessa fall). Men som vanligt så är det alltid något litet som fastnar och rollistan är ganska ok.
Grillo
2013-01-15
Underhållande film som driver med alla stereotyper i boken. Visst har vi sett mycket av det här förr, men det gör inte den här filmen sämre. Verkar ha fått oförtjänt dålig kritik.

2013-01-09
Sämre film får man leta efter.