2.8

Guest House Paradiso

Richie och Eddie driver förmodligen världens sämsta hotell. Det är beläget alldeles bredvid ett kärnkraftverk. Hotellet har bara fem gäster, kocken är konstant full och de flesta gäster lämnar hotellet utan att betala.

Originaltitel Guest House Paradiso
Regissör Adrian Edmondson
Manus Rik Mayall, Adrian Edmondson
Genre Komedi, 90-tal
Skådespelare Rik Mayall, Adrian Edmondson, Vincent Cassel, Hélène Mahieu, Bill Nighy, Simon Pegg, Lisa Palfrey, Fenella Fielding

2015-02-18
Rik Mayall och Adrian Edmondson var en komiker-duo som gav oss några väldigt underhållande TV-serier. I denna långfilmen får man humorn och galenskapen men delarna är bättre än själv helheten. Trots det så tyckte jag om detta och som sagt får jag stunder av skratt så att jag är nöjd.
Taandborste
2013-12-27
Det var ett tag sen jag skämdes så här mycket av att kolla på en film. Fast på ett bra sätt! När Rik sprang runt iklädd de där gummiunderkläderna... herregud. Håller med om att det inte riktigt höll i långfilmsformat, serierna de gjort tillsammans är ju så bra.
estet_kikka
2013-04-28
sätter en 3a pga den underbara öppnings-scenen med eddie på moppen + roliga skådisar (utöver rik å ade) men i långfilmsformat funkar det inte till 100% tyvärr. men råder er att leta upp the young ones, bottom eller nån annan av rik å ades tv-serier. där funkar det hela vägen!
johan93
2012-10-26
Slagsmålscenen i köket: längesen jag skrattade så mycket!!
Intro
2010-02-12
Dom är så gött sköna ;D
Oidipussy
2009-08-30
Bottom är så mycket roligare, här blir det bara för grovt!
lowendahl
2009-06-30
En mycket svag tvåa. Vet inte riktigt vad som lyfter den från lägsta betyget, men kanske är det nivån på absurditeten.
isecore
2009-04-28
Skräp. Humor för efterblivna av efterblivna. Jag älskar brittisk humor men det här är ungefär lika kul som att sticka huvudet i en skördetröska.
Kebaben
2008-10-24
Hysteriskt rolig på sina ställen, men det krävs not att man är ett fan av tv-serien den är baserad på för att man ska kunna uppskatta den.
PeterTheW
2008-05-10
Vissa smågrejer är roliga, men det mesta är bara pinsamt dåligt.