2.6

Goodbye World

När en mystisk cyberattack lemlästar civilisationen, retirerar en grupp gamla college-vänner och älskare till en avlägsen stuga, där de måste hantera en osäker framtid medan de navigerar på minfältet av deras gemensamma förflutna.

Originaltitel Goodbye World
Regissör Denis Hennelly
Manus Denis Hennelly, Sarah Adina Smith
Genre Drama, Komedi, 2010-tal
Skådespelare Adrian Grenier, Mark Webber, Gaby Hoffmann, Caroline Dhavernas, Laura Kachergus, Jason Stuart, Kerry Bishé, Patrick Mapel, Frank Drank, Kid Cudi, Ben McKenzie, Mckenna Grace, Julie Dretzin, Linc Hand, Remy Nozik

erosagape
2017-02-26
Mitt USA-filter fick sannerligen jobba men ändå lyckades filmen inte övertyga med sina filmiga relationer. En och annan "visdom" går det ändå att läsa in i filmen.
Robkiller
2015-10-04
Meningslöst post-apokalyps drama där vi knappt ser något alls av apokalypsen, mest en massa ointressanta handlingar av några snubbar i en stuga i skogen... och att folk beter sig som idioter så fort de får chansen...
Totenkopf
2015-01-15
Riktigt bra och annorlunda apokalyps-rulle.
nestle
2014-10-02
Riktigt bra film som lägger fokus på människors agerande i en apokalyps mer än på själva apokalypsen. Rekommenderas starkt!
Pyti
2014-09-06
Helt ok men det kändes mer som ett allmänt strömavbrott fast personerna i filmen hade ström
Adeoo
2014-05-17
Den var inte alls som jag hade förväntat mig, trodde att jag skulle gilla den mer. Jag tycker att den började bra, men sen blev den faktiskt ganska tråkig. 6/10
Borrman
2014-04-08
Mycket bla bla bla, som min tjej sa. Temat är intressant, om man hade gjort en film om världens undergång. I den här filmen handlar det mest om dramatik och kärlek mellan personerna i ett kompis gäng. Jag vill ha survival skills och tips och lite mer jävlar-anamma.