3.7

Gomen

Sei, en ung kille som är väldigt sexuellt utvecklad för sin unga ålder, försöker ragga på den söta och roliga Nao. Tyvärr är hon två år äldre än honom och i det ställer till en del problem. Som tur är är Seis föräldrar väldigt öppna när det gäller sex och har inga problem med att ta diskussioner för att hjälpa sin son.

Originaltitel Gomen
Alternativ titel Sorry
Regissör Shin Togashi
Manus Kota Yamada
Genre 2000-tal, Komedi, Drama, Romantik
Skådespelare Masahiro Hisano, Yukika Sakuratani, Shoichi Sato, Takuya Kurihara, Jun Kunimura, Michiko Kawai, Tsuyoshi Mori, Yukiko Ibuki, Ayumu Saitô, Megumi Komaki

HerrNenne
2016-11-05
Gullig och ganska lågmäld kärleksfilm.
Cumlin
2008-03-27
Vilken gullig film. Tyckte inte att den var så rolig men den var bra för att vara en dramafilm.
monsterpop
2007-08-12
trodde det skulle vara en skräckfilm. men den var ju banne mig det finaste jag sett sen jag konfirmerade mig!
uCj
2007-06-17
Filminfon är inte skriven av mig :p
uCj
2007-06-17
Jag vet inte vad jag ska säg om denna film, men eftersom få har sett den så vill jag varmt rekommendera den! Den är faktiskt väldigt rolig och charmig. Inte så där jättesöt så man blir trött på allt, och inte så realistiskt nattsvart så man vill dö heller heh. Nej, det är en film gjord med glimten i ögat och med gott sinne för humor.