Glasgow Kiss

Sportjournalisten och den ensamstående pappan Stuart Morrisons tidning ligger risigt till ekonomiskt och Cara Rossi sänds dit för att reda ut saken. Cara är inte så vidare glad att återvända till Glasgow som hon lämnade flera år tidigare och när hon träffar på Stuart så har de en one night stand. Kommer de att kunna arbeta tillsammans eller kommer Caras arbetsplan och Sturats minne av sin bortgångna hustru hålla dem isär?

Originaltitel Glasgow Kiss
Regissör Jonny Campbell
Manus Stephen Greenhorn
Genre Drama, Mini-serie, Romantik, 2000-tal
Skådespelare Iain Glen, Sharon Small, David Ashton, Leigh Biagi, Therese Bradley, Anne Downie, Gordon Kennedy, Billy McColl, Richard Wallis, Mabel Aitken, Gowan Calder, Robert Greenhalgh, Caroline Guthrie, Max Manganello

MaraJade
2008-08-14
En väldigt mysig miniserie som jag bara satt och såg del efter del på, förutom när jag var tvungen att lägga mig för att jag var så trött. Jag förstår inte varför jag alltid påbörjar bra miniserier på kvällen vilket gör att jag antingen måste fortsätta se på den dagen efter eller sitta upp hela/halva natten.