2.4

Give 'em Hell, Malone

En stenhård privatsnok hamnar på kollisionskurs med gangsters och deras hantlangare när han måste bevara en värdefull hemlighet.

Originaltitel Give 'em Hell, Malone
Regissör Russell Mulcahy
Manus Mark Hosack
Genre Action, Kriminalare, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Thomas Jane, Ving Rhames, French Stewart, Doug Hutchison, William Abadie, Elsa Pataky, Eileen Ryan, Leland Orser, Chris Yen, Gregory Harrison, David Andriole

jonbo
2011-12-19
Skådespelet är stelt, med viss mening. Underhållande och stylish om än inget man kommer ihåg en längre tid.
isecore
2010-12-13
Jag kan uppskatta att man försöker både göra en tribut och en parodi av de klassiska hårdkokta noir-deckarna, men i det här fallet blev det bara tråkigt, dåligt och meningslöst.
Immortale
2010-10-24
Parodihumorn har tydligen inte gått igenom till majoriteten här på Filmtipset. Trist ^^
Zebulonm
2010-10-16
Nej de här var inte värst. riktigt riktigt B.....
jenns
2010-09-18
tycker Elsa Pataky borde fundera på karriärbyte
Ramza
2010-08-18
Trean är nära. Gillar hårdhetsgraden och alla filmen som innehåller en karaktär som heter "Eddie the Cheese" blir automatiskt sevärda. Men skådespeleriet är lite ojämt å stundtals blir det bara för fånigt. Men rätt underhållande ändå.
Man5on
2010-08-13
Totalt och fullständigt fail.
bytat
2010-05-18
tja.. kul att även b-filmer har råd med hyfsad cgi-eld nuförtiden.
joakimfischer
2010-05-09
skön aktion i lite old style.
HellCop
2010-02-02
Det får bli en svag trea, trots att jag är förtjust hårdkokt noir. Det ojämna skådespeleriet, pacingen osv osv gör att det inte blir mer. Synd, jag hade sett fram emot denna ett tag. :(