Girl Boss Guerilla

De fyra hårda tjejerna i motorcykelgänget "The Red Helmet Gang" drar till Kyoto för att ta över makten i den undre världen. Det sätter skräck med sina hårda metoder och otäcka tatueringarna på sina vänstra bröst. Tyvärr får de Yakuzan i hasorna och gängets ledare blir kär i en boxare.

Originaltitel Sukeban gerira
Regissör Norifumi Suzuki
Manus Norifumi Suzuki, Takayuki Minagawa
Genre Action, Vuxenfilm, 70-tal
Skådespelare Miki Sugimoto, Emi Jo, Chie Kobayashi, Linda Kimoto, Naomi Oka, Ryôko Ema, Miwako Onaya, Midori Hiro, Kaya Hodumi, Kyôko Tsukas, Tadashi Naruse, Michitaro Mizushima, Reiko Ike

beyonder
2011-11-23
Ojojoj här händer det saker! Inte en enda tråkig scen från början till slut. Fruktansvärt rolig, som alltid fantastiskt foto och fantastiska sexscener! Absolut en av de bästa Pinky Violence filmerna jag har sett hittills!
menschenfeind
2010-10-29
Rätt schysst foto, men som med de andra Suzukifilmerna jag sett tycker jag det är lite för dumt och meningslöst.
idd
2009-10-12
sämsta pinkurullen jag hittills set.. på tok för mycket buskis för min smak.. sexismen e man ju beredd på men den var ändå ovanligt påtaglig i denna film vilket inte direkt gör saken bättre.. se scorpion-rullarna eller zero woman istället..
schramm
2009-05-06
Kanske inget mästerverk, men otroligt underhållande dumheter. Vi får catfights, humor, tuttar, smisk, kåta nunnor, präster som sprider könssjukdomar och massor med scener där tjejerna enbart går omkring och är hårda. "Handlingen" var väl inte den bästa, men vi kan ju inte få allt, eller hur?
2008-08-24
Riktig skitfilm, men piskscenen är helt rätt och räddar filmen från en etta – ja nästan rentav lyfter den till en trea. (6+/15)
Touchie
2007-08-16
Look at them tattous.
tilapia
2006-12-12
så jävla bra, bara titeln är underbar! hårdaste brudara ever!
XenoMorph
2006-10-13
Underhållande start men blir seg mot slutet.
peterclash
2006-04-29
För mycket våld mot tjejerna och för lite våld mot killarna. Men det gör filmen extra obehaglig. Inte bra som introduktion till Pinky Violence eller Sukeban. Den film i PV-boxen som e minst bra.
MilkMonkey
2006-02-03
lite splittrad, lite kalkon (t ex att dom har hjälm i tid och otid), men en sukebanrulle slår sällan helt fel