1.9

G.I. Joe: The Movie

Den hänsynslösa terroristorganisationen Cobra är ute efter världsherravärlde. Det blir upp till G.I. Joes att stoppa dem.

Originaltitel G.I. Joe: The Movie
Alternativ titel Action Force: The Movie
Regissör Don Jurwich
Manus Ron J Friedman
Genre 80-tal, Äventyr, Animerad, Action, Krig
Skådespelare Michael Bell (röst), Chris Latta (röst), Charles Adler (röst)

chingy
2009-11-01
sååå löjligt
snowman01
2009-10-15
Well tycker inte tecknade serien eller filmen fungerar riktigt, det blir för tramsigt och barnvänligt. Sen är ju alla helt värdelösa på att träffa xD
tobgbg
2009-10-09
Fruktansvärt dålig handling och manus suuuger. Sedan är vissa effekter riktigt mindblowing medans andra är förvånansvärt sugiga med tanke på vilken budget den här filmen hade. Kan inte egentligen rekommendera den till någon ....slöseri med tid.
Morayeel
2009-05-31
Serietidningen var bra. Mer "realistisk" och kopplad till verkliga världen med en röd tråd genom hela historien. Detta är bara tramsigt. Och Falcon och Jinx? Var de verkligen ett par?
Bomkia
2008-06-18
Total 80-talsnostalgi. Filmen är verkligen inte bra, men de gör ju vad man förväntar sig, de skjuter en massa och säger töntiga saker. 2a.
petson81
2008-03-25
Serien är mycket mycket bättre. lite för mycket skumma djurmånster för att den ska gå hem hos mig
yangbo
2007-02-13
hahah, jag älskar verkligen den här typen av tecknad, får mig att känna total nostalgi inombords, många ungdomsminnen :D
FilmGuden
2006-01-16
Svårköpt film där man måste koppla bort hjärnan. Har dock en del kul repliker och Don Johnson ger tyngd. Men lite tråkig i längden.
Near_Miss
2005-10-15
När kommer den franska versionen, GI Jaques? Jag vet att den finns.
Kaneda
2004-07-05
Bra film men tv-serien är mkt bättre. Har du Action Force gubbar så sälj dem till mig!