2.6

Freaky

17-åriga Millie Kessler försöker bara överleva de blodtörstiga salarna i Blissfield High och de populära elevernas grymhet. Men när hon blir det senaste målet för The Butcher, stadens ökända seriemördare, blir hennes sista år på high school det minsta av hennes bekymmer.

Originaltitel Freaky
Regissör Christopher Landon (II)
Manus Christopher Landon (II), Michael Kennedy
Genre Komedi, Thriller, Skräck, 2020-talet
Skådespelare Kathryn Newton, Vince Vaughn, Celeste O'Connor, Misha Osherovich, Emily Holder, Nicholas Stargel, Kelly Lamor Wilson, Mitchell Hoog, Dana Drori, Katie Finneran, Alonzo Ward, Dustin Lewis, Jennifer Pierce Mathus, Uriah Shelton, Melissa Collazo, Zack Shires, Alan Ruck, Magnus Diehl, Dane Davenport, Nick Arapoglou, Charles Green

mazquara
2022-07-22
bättr än väntat , kul o med hjärta.
thebully
2022-01-06
Vince Vaughn - 11/10!
Murvel48
2021-12-22
Det finns en del kul inslag men det blir lite tröttsamt i längden. Och den där ”svansen” som alltid kommer i skräckfilmer när man ska tro att allt ordnat sig var som vanligt helt onödig.
2021-10-09
Underhållande och rätt blodig bagatell. Såg den enbart för Vince Vaughn
Hanness
2021-05-19
Smårolig film, påminner om The Hot Chick fast en annan genre. Vince Vaughn är underhållande.
Kimchi
2021-03-01
Jodå, det här va underhållande. Rätt hyfsade kills faktiskt och en del roliga one-liners.
Engravadlax
2021-02-01
Värt för att se Vince Vaughn springa som en tjej i en och en halv timme.
amam
2020-11-18
Vince Vaughn var stora behållningen, annars är var den inte speciellt imponerande. Stark tvåa.
ToddDowney
2020-11-14
Alltså Vince Vaughn var ju störtskön. Twistad och relativt blodig som jag ser fram emot att äga i blu Ray hyllan