3.2

Forbidden Zone

Familjen Hercules upptäcker en dag en mystisk dörr i sin källare som visar sig leda till den sjätte dimensionen, också känd som "The Forbidden Zone"

Originaltitel Forbidden Zone
Regissör Richard Elfman
Manus Matthew Bright, Richard Elfman, Nicholas James, Nick L Martinson
Genre Musikal, Komedi, Fantasy, 80-tal
Skådespelare Danny Elfman, Susan Tyrrell, Hervé Villechaize, Marie-Pascale Elfman, Matthew Bright, Gisele Lindley, Viva, Jan Stuart Schwartz, Virginia Rose, Gene Cunningham, Phil Gordon, Hyman Diamond, Joe Spinell, Brian Routh, Martin von Haselberg

karlmats
2015-04-23
Det här är nog det närmaste man kommer resultatet om Monty Python och Stefan och Krister skulle hamna i en djup glädjerik knarkspiral. Tyvärr blir det anti-humor av det hela så trots alla kreativa inslag blir jag tvungen att säga att jag hatar det här. Smaken är väl som den här filmen antar jag (röven). Kan nog ändå rekommenderas om man skulle känna sig lite extra uppfuckad en fredagkväll. Behållningen är till stora delar hittepå-accenten hos den franska kvinnan Frenchys förtjänst. En stark ganska 1 ändå.
callusis
2014-08-12
Lite för mycket sång för min smak men gillade knasigheten.
stgurgel
2013-10-06
Urdumt
iBoy
2013-03-12
Detta kan vara en av de mest svårbedömda filmer jag sett. Å ena sidan: kreativ, rolig och annorlunda. Å andra sidan: sexistisk, fördomsfull och hetsig. Elfmans sexistiska fantasier är så jävla spårade att jag inte riktigt vet vad jag nyss såg... Betyget? Någonstans mellan 5 och 1. Fascinerande Underhållande Nonsens. FUN helt enkelt... ._.'
JimCarrey
2013-02-20
Ta fram stora holken till denna film

2011-12-15
Som en blandning mellan Residents-filmen "Vileness Fats" (som aldrig blev klar i och för sig) och en sämre "Desperate Living.". Känslan av spex är en stor fet rorschachplump i protokollet.
Trangor
2011-11-19
En film som har allt, speciellt musikalnummer.
jallek
2011-11-15
Helt bananas. Inget jag njöt av dock. hade faktiskt gjort sig mycket bättre i färg.
Taliah
2011-07-02
Smått absurd men mer silly än bra. Snygga interiörer dock.
ninja
2009-07-30
Är det den färglagda versionen som Elfman själv stod bakom ni också sett? Shit, den såg magnfik ut. Och grejerna som hände på skärmen var ok. Jodorowsky Light, vilket inte alls är något jag menar negativt!