2.3

Following Faith

1968 tog Faith tog självmord genom att hoppa från en klippa i Portugal, men hennes lillasyster Phoebe tvivlar på de sparsamma berättelserna hon hört om sin stora förebilds tragiska död. Tvungen att veta mer bestämmer hon sig sju år senare för att åka till Europa och ta reda på vad som egentligen hände.

Originaltitel The Invisible Circus
Regissör Adam Brooks (I)
Manus Adam Brooks (I)
Genre Drama, 2000-tal
Skådespelare Jordana Brewster, Cameron Diaz, Christopher Eccleston, Blythe Danner, Camilla Belle, Patrick Bergin, Isabelle Pasco, Moritz Bleibtreu, Philipp Weissert, Nikola Obermann, Ricky Koole

embla13
2009-08-03
Trodde den skulle vara mycket bättre. Den hade sina stunder då man trodde att den skulle bli bra men då sjönk den bara tillbaka till det ingenting.
Masjävel
2009-04-13
meningslös, saknar budskap/poäng, ointressant
merilina
2008-08-02
jättefin film
Pontflopp
2007-10-04
alltså, visst den är ganska bra. Om man verkligen försöker engagera sig i den kan man få den till en fyra, kanske. Eller om man är i precis rätt mottagningsläge för den här typen av film.. för mig är det en trea. den är verkligen för tunn och lös i sömmarna..
Nightcrawler
2007-06-04
Hm... Svårt. Antagligen hade jag gett den en tvåa om inte Chris (i långt hår!) var med. Men eftersom han är det så blir det en trea. Fast jag håller med, ganska intetsägande film. Och slutet var ganska... tomt. Den slutade inte riktigt.
Embla_13
2007-04-13
Diaz
Olórin
2005-09-20
Blähhh. Va dålig en film egentilgen kan bli! Förvånande
MaraJade
2005-01-29
Fullt ok, och jag säger aldrig nej tack till en film med Christopher Eccleston..
Netza
2005-01-29
Lite för vanlig story
fantomdansaren
2004-09-14
helt ok...inte speciellt bra och cameron diaz är som vanligt rätt intetsägande men det är kul med amerikansk film som utspelar sig i europa. stabil 3:a.