Long Shot

Journalisten Fred Flarsky har nått botten av sin karriär när han stöter på sin gamla barnvakt som nu är en av USA:s mäktigaste kvinnor.

Originaltitel Long Shot
Regissör Jonathan Levine
Manus Liz Hannah, Dan Sterling
Genre Komedi, Romantik, 2010-tal
Skådespelare Seth Rogen, Charlize Theron, June Diane Raphael, O'Shea Jackson Jr, Ravi Patel, Bob Odenkirk, Andy Serkis, Randall Park, Tristan D Lalla, Alexander Skarsgård, Aladeen Tawfeek, Nathan Morris, Wanya Morris, Shawn Stockman, Isla Dowling, Lisa Kudrow

HerrNenne
2021-06-21
Finns en bra film där inne nånstans, bakom ett tjockt loager av toaletthumor och Seth Rogen-humor. Det finns noll kemi i kärleksparet. Några skämt är mycket lyckade dock.
2021-04-16
En ganska otrolig historia med liten verklighetsförankring. Den slänger friskt pikar omkring sig som jag var mycket road över. Seth Rogen är precis på gränsen vad jag klarar av här, men sitter man och skrattar för sig själv så är i alla fall jag nöjd.
hsimpson
2021-03-30
Genomusel.
AugustDellert
2021-03-07
Gillar verkligen Rogen för det mesta men denna var under all kritik. Noll kemi mellan huvudrollerna i min mening och den känns aldrig äkta eller engagerande. Inte ett enda skämt som landade heller för mig. Tråkigt!
Christofer
2020-09-30
2020-09-24: Stundtals ganska fånigt, men ändå med glimten i ögat hela tiden och det klev aldrig över tramsgränsen helt. Några rejält roliga scener vägde upp det sämre och på det hela taget klart godkänt. Dessutom väldigt kul att se Skarsgård spela som en ung Jim Carrey mot slutet, oväntat.
2020-09-30
Bitvis riktigt kul och har ett par bra poänger, jag gillar verkligen dom sexistiska morgonvärdarna t.ex. Men den har också ett par dåliga poänger som känns rätt unkna och osmakliga i dagens politiska läge, som det att halva landet är republikaner gör det okej och att dom också är vettiga. Det hade kanske funkat innan Trump-eran, men inte idag. Men en ganska stark tvåa, jag gillar Therons agens och deras relation är rätt charmig. Och bjuder på en del riktigt roliga stunder.
Pos
2020-09-06
En helt okej och stundtals riktigt rolig film med Seth Rogen. Fan vad sjukt.
finkan
2020-09-06
Gillade denna filmen
emmacecilia
2020-07-23
Bra romcom! Positivt överraskad. Skrattade högt flera gånger, väldigt trevligt. Och jag älskar när folk verkar falla för vad andra säger och gör snarare än hur de ser ut.
Spook
2020-04-25
tyckte det vart andy serkis!!