1.8

Finding Bliss

Den lovande filmskaparen Jody Balaban tar ett jobb på en porrstudio. Väl där planerar hon att använda företagets studio för att kunna spela in sin egen film i hemlighet, när alla gått hem.

Originaltitel Finding Bliss
Regissör Julie Davis
Manus Julie Davis
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Leelee Sobieski, Matthew Davis, Denise Richards, Caroline Aaron, Tim Bagley, Kristen Johnston, Donnamarie Recco, Christa Campbell, PJ Byrne, Mircea Monroe, Jamie Kennedy

menschenfeind
2014-06-17
Vissa filmer är ju så dåliga att man blir arg av att se dem... Pretentiöst, och otroligt moralistiskt i ett försök att vara motsatsen. Himlade med ögonen fler gånger än jag kan räkna.
Robkiller
2013-06-28
En film om att göra en film. Inte alltför dum.. även om den är rätt så seg, det händer inte direkt mycket och det är mest prat... men det fungerar ändå... har rätt så grova skämt och handlingen är hyfsat annorlunda när den baseras på porrindustrin...
Pasi
2011-08-26
Så här gör jag "aldrig", men efter 15min orkar jag inte bara mer. Det är en riktig skitfilm. Den extremt irriterande, överpretentiösa, berättarrösten, den usla dialogen, sunkigt skådespeleri, överdrivna karaktärer .. osv osv. Tack men nej tack.
HerrNenne
2010-11-10
Klyschig halvdynga med ett par riktiga bottennapp.
LXMBRG
2010-11-02
En slå sig för pannan-film som man bör se för att bekräfta sin egen intelligens. Med andra ord - jävligt sevärd.
theCFC
2010-10-24
Den rollen som Leelee gestaltar är tveklöst en av de roller jag stört mig mest på i en enskild film. Oerhört jävla amerikansk puttinutti. Var nära att stänga av filmen flera gånger men genomled skiten. Rekommenderar alla människor med sunt förnuft att inte göra detsamma. Filmen var en skitnödig resa från start till mål. Se den inte.
Deliquate
2010-02-25
Jag är ett stort fan av Leelee Sobieski, så trots (eller kanske tack vare) temat i den här filmen så var jag tvungen att se den. Jag blev inte besviken, tvärtom så blev jag glatt överraskad. Det här var en riktigt välgjord och underhållande film. Visst fanns det några larviga scener och skådespelare men det i sig var ganska komiskt och passade bra in i både miljö och sammanhang. Temat till trots så slipper man bombarderas med bröst och "snusk", vilket är både befriande och en aning frustrerande. Lagom bra film allt som allt.