2.2

Finding Amanda

En TV-producent med förkärlek till alkohol och gambling skickas till Las Vegas för att övertala sin brorsdotter att ta in på ett behandlingshem.

Originaltitel Finding Amanda
Regissör Peter Tolan
Manus Peter Tolan
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Matthew Broderick, Brittany Snow, Maura Tierney, Peter Facinelli, Jenni Blong, Patrick Fischler, Steve Coogan, Katy Mixon, Ed Begley Jr, Daniel Roebuck

sawa
2013-01-04
Ganska intetsägande. Kunde varit en komedi om skådisarnas visat lite Intresse?
Gigi1943
2012-10-07
Gissa vad jag tyckte var det bästa med denna småtråkiga film - slutet!
Fredrik83
2010-01-27
Trist o tråkig. Det händer ju ingenting
Ola_Schubert
2009-12-12
Inledningen är mycket bra. Sedan trodde man att det skulle bli ännu bättre i Vegas, men tyvärr inte så. Skådespeleriet är väl inte direkt i topp, men det hade inte gjort så mycket om den fortsatta intrigen varit bra. Dock bra att de framstället sexsäljarjobbet inte fullt så negativt som den politiska korrektheten i Sverige kräver. En svag trea i betyg, duger definitivt som ströunderhållning. Jag hoppas att någon gör en bättre remake på denna film, för idén är mycket bra.
BadCharlotte
2009-10-09
Båda huvudrollsinnehavarna förstörde filmen! Den här filmen kunde ha blivit så fruktansvärt bra med andra skådespelare. Brittany Snow är för överdriven, hon kan inte säga vanliga repliker utan att göra en massa konstiga miner.Hon låter falsk hela tiden och det hjälper inte ett dugg att hon ser bra ut. Matthew Broderick, nja. Han är väl inte dålig utan gör bara den här rollen så tråkig! Har försökt titta på den flera gånger men det slutar alltid med att jag stänger av den. Så en etta.
Nicke
2009-08-08
ända bra i hela filmen är att Brittany Snow är snygg
cro
2009-07-21
Vet inte om man kan kalla filmen för komedi.
biverkningar
2009-07-15
njaaaaa.... spännande roll att se broderick i, även snow var lite otippad. helt okej.
knudwig
2008-09-27
Bra film om missbruk
Spook
2008-09-11
vaddå vissa vinklar... hon är alltid fin ditt pucko! =)