1.5

Fifty Shades of Black

En oerfaren collegestudent inleder ett passionerat och komplicerat förhållande med en förmögen affärsman. En parodi på filmen "Fifty Shades of Grey".

Originaltitel Fifty Shades of Black
Alternativ titel 50 Shades of Black
Regissör Michael Tiddes
Manus Rick Alvarez, Marlon Wayans
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Marlon Wayans, Kali Hawk, Jenny Zigrino, Mike Epps, Fred Willard, Affion Crockett, Jane Seymour, Florence Henderson, Andrew Bachelor, Kate Miner, Sydney Castillo, Irene Choi, Russell Peters, Mircea Monroe, Dave Sheridan, Elizabeth Ho, Brad Schmidt
Filmnummer 119011

asasae
2018-03-30
Riktigt jäkla låg humor som var på allra lägsta nivå. Kalkonerna kacklade och efter en kvart så stängde jag av!
2018-02-16
Jag spenderade en kväll med att först se "Fifty Shades of Grey" för att direkt efter sätta på denna parodin av samma film. Denna parodi-filmen är praktiskt taget en scen för scen-parodi av originalet. Som komedi /parodi kommer den inte göra något väsen av sig i historien men den vinner på att här får karaktärerna säga de saker som man blev frustrerade över att karaktärerna i originalet inte sa. Sedan skrattade jag högt och spontant över parodin av sex/bestraffning-scenerna här. 2+
dafreakish
2017-12-10
Marlon Wayans sätter sin kvalitetsstämpel på ännu en parodi. Även denna gång är det praktiskt taget skrattfritt och urlöjligt från början till slut. Sorgligt.
Murvel48
2017-12-06
Den har sina poänger men det är för mycket überfånigt för att det ska bli mer än en stark etta. Klart bättre än originalet i alla fall.
WillyV
2017-08-27
Tillräckligt mycket tits, dicks and ass för en svag tvåa.
Mysoxen
2016-12-30
Gick inte att se klart given 1
jlam
2016-09-25
Rolig ibland får jag erkänna, framför allt gangstatugget med farsan på examen. I övrigt en billig parodifilm i raden.
Asmorod
2016-09-21
Chockerande fasansfull. Fy fan!
mazquara
2016-05-08
skrattade rätt mkt kan jag säga
Snah
2016-04-24
Om möjligt ännu sämre än originalet.