2.3

Fear, Inc.

Joe Foster får leva ut sin ultimata skräckfilmsfantasi tack vare Fear Inc., ett företag som specialiserar sig på att ge människor deras livs skräck. Men när det blir börjar bli svårt att bedöma vad som är en del av leken blir Joes dröm till en mardröm.

Originaltitel Fear, Inc.
Regissör Vincent Masciale
Manus Luke Barnett
Genre 2010-tal, Komedi, Skräck, Thriller
Skådespelare Lucas Neff, Caitlin Stasey, Chris Marquette, Stephanie Drake, Mark Moses, Abigail Breslin, Richard Riehle, Patrick Renna, Naomi Grossman, Leslie Jordan, Eric Lange, Ronnie Gene Blevins, David Ury, Ashlynn Yennie, Marlon Young, Dean Cates

amam
2022-11-19
Killen som spelar huvudrollen är typ lika blank som ett vitt papper. Vilken färglös prestation. Själva filmen är väl ok tills det helkassa slutet.
TheHorrorfan
2017-02-16
Helt okej. Har aldrig sett så många twistar i en film förut. Och det är ett plus.
jonbo
2017-01-06
Idén är sjävmedvetet stulen från The Game, men funkar trots detta, eftersom det blir lite meta av det. Det hade kunnat slipats lite mer på karaktärer m.m.
ekneB
2016-12-11
Som en som tycker sig vara ett ordentligt fan av skräckfilmer kan jag sympatisera med huvudkaraktären och känner att jag förmodligen hade reagerat likadant som han gör i början när det hela börjar. Det gör filmen än mer njutbar för mig, jag gillade det! Påminner om en vuxen variant av scream, en del metahumor fast på ett mer vuxet sätt än i scream!
bryngel
2016-11-01
Värdelös huvudrollsinnehavare.
DIProgan
2016-10-29
Mest bara töntig och omständlig.