2.6

Father's Day

Fars dag är dagen då man bör hålla sig undan, i alla fall om man behandlat sin far illa. Det är då det är dags för hämnd!

Originaltitel Father's Day
Regissör Jeremy Gillespie, Matthew Kennedy, Conor Sweeney, Adam Brooks (II)
Manus Jeremy Gillespie, Matthew Kennedy, Steven Kostanski, Conor Sweeney, Adam Brooks (II)
Genre Komedi, Action, Skräck, 2010-tal
Skådespelare Mackenzie Murdock, Matthew Kennedy, Conor Sweeney, Sonny Ayson, Talya CK, Wilmar Chopyk, Reg Clyaton, Kaiden Dupuis, Andrea Felldin, Jeremy Gillespie, Amy Groening, Cherrie Gunn, Dylan Gyles, Adam Brooks (II), Kevin Anderson (II)

fiskhumla
2015-04-06
Maybe now you'll take me syrupsly!
DrJW
2013-09-15
Stort plus för gore effekterna och grindhouse/explotation känslan, men i mitten av handlingen så blir de bara ren nonsens. Men de är ju Troma så då blir man ju inte så förvånad.

2012-06-21
tänk er Tom Six, Bo Vibenius och Robert Rodriguez sätta på samma brud som sen i sin tur får en son eller dotter som sen i sin tur gör en film med en systemkamera eller något liknande. Thats pretty much what this is. Cool, sunkig och väldigt B-aktig på både ett charmigt och ett bara dåligt sätt. en snäll 3a. något stort på spåren vet jag inte. har gjorts många gånger förut. senast va väl hobo with a shotgun?
Hangaround
2012-04-28
Astron 6 är något stort på spåren. Stor underhållning.
Kimchi
2012-04-17
Hahaha...underbart störd och grym! Precis som man hoppades på!