2.6

Familjen är värre

Efter att ha gett tillstånd till den manlige sköterskan Greg Focker att gifta sig med hans dotter, ger sig f.d. CIA-agenten Jack Byrnes och hans fru i väg till Florida för att träffa Gregs föräldrar, herr och fru Focker, som skiljer sig på alla fronter från dem. Och vilka personer ger sin son namnet Gaylord Focker?

Originaltitel Meet the Fockers
Regissör Jay Roach
Manus Jim Herzfeld, John Hamburg
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Ben Stiller, Robert De Niro, Dustin Hoffman, Barbra Streisand, Blythe Danner, Teri Polo, Owen Wilson, Alanna Ubach, Ray Santiago, Tim Blake Nelson, Spencer Pickren, Bradley Pickren, Shelley Berman
Filmnummer 20705

Skapad 2019-11-07 av paycheck
Familjen Focker och familjen Byrnes ska träffas för fösta gången innan Greg och Pamela ska gifta sig. Greg har redan gått igenom vistelsen hos Byrnes och nu beger de sig av till hans egna. Det vi...   Läs mer »

2021-09-04
Rätt skön/lättsam komedi där det verkligen strulas till med relationerna till dessa sjuka familjer. Fast dom som var mest skruvade var Jinx samt Mosses#)#)
Robkiller
2018-07-29
Småkul på sina ställen, men håller inte i längden, fungerar ändå helt ok.
2018-02-04
Som sagt var, en film hade räckt!!!
Sunken25
2016-12-21
Stabil uppföljare som självklart inte är lika bra som Släkten är Värst men som ändå har samma känsla. Är såklart mycket enklare att gilla denna när man älskar den första, så mina "glasögon" kanske är lite väl färgade =)
2016-11-19
Nästan lika bra som ettan, men bara nästan.
wasteoftime
2016-10-23
Det här är lite bättre än "Meet the Parents" - men inte mycket. Dock mycket tack vare Dustin Hoffman och Barbra Streisand. De tillför lite liv till den här annars rätt stela komedin. Det är också lite för mycket av samma-samma som i första filmen - vilket för all del är förståeligt då den ändå gick rätt bra, men nja, bra är det då inte.. 0,1 på SH-skalan.
Dream
2016-01-09
Rätt stel! Man vill mycket med denna film, men det blir bara en seg Dussinkomedi uppföljare som glöms bort ganska snabbt, Största problemet är att man sätt den här typen av film förut. .
Bullen84a
2015-07-31
Okej
2015-07-17
I grunden känns det som en klyschig och påfrestande standardkomedi, sedan har de slängt in några originella scener samt Robert De Niro och Dustin Hoffman som gör den mer tilltalande. Hunden och barnet i filmen charmar emellanåt. "Ass...hooole!" :]

2015-01-03
En på gränsen till usel film, där den ena legendaren efter den andra gör bort sig för tid och evighet. Första filmen var mycket bra, uppföljaren i det närmaste katastrofal.