Falling Inn Love

När en framgångsrik tjej från San Francisco vinner ett värdshus på Nya Zeeland lämnar hon stadslivet för att rusta upp byggnaden med hjälp av en stilig snickare.

Originaltitel Falling Inn Love
Regissör Roger Kumble
Manus Hilary Galanoy, Elizabeth Hackett
Genre Komedi, Romantik
Skådespelare Christina Milian, Adam Demos, Jeffrey Bowyer-Chapman, Anna Jullienne, Claire Chitham, Blair Strang, Jonathan Martin, William Walker, Simone Walker, Daniel Watterson, Lucy Wigmore, Arlo MacDiarmid, Johnny Bright, Irene Wood, Celeste Osterman, JJ Fong

PeterTheW
2022-01-01
Fånig som fan men charmig
2021-06-09
Synd att den är så värdelös för den hade kunnat vara så charmig och mysig. Nyazeeländsk småstadscharm borde gett större utdelning.
karlmats
2020-08-25
Dåliga romcoms kan ju vara ganska härliga ändå på nåt sätt. I de flesta fall vet man vad man får när man slår på en sån här, ibland överraskar de positivt med att vara kreativa och hjärtskärande, och ibland så överraskar de negativt med att vara okreativa och så fyllda av klichéer att man undrar hur inte hela världen imploderar. Här har vi det sistnämnda trots att premissen inte lät helt olik We Bought A Zoo med Matt Damon som var en charmig film. Christina Milian är en värdelös skådis, hennes motspelare Adam Demos är inte mycket bättre och det finns ingenting i deras relation som gör att man håller på dem. Deras karaktärer är också värdelösa. Hela storyn känns som en stor fet ursäkt för att få åka till Nya Zeeland och festa, alternativt har turistbyrån bekostat filmen. Manuset är totalt uselt, dialog och story är till 100% förutsägbart och när man då inte håller på karaktärerna blir det outhärdligt. Lägg till lite sköna woke-inslag och maorisk dans och 1an är spikad långt innan eftertexterna rullar.
Tatty
2020-02-11
Ganska mysig film.
idaho1981
2019-11-22
Hualigen så illa. Följer all klichéer med fruktansvärt dåligt manus och skådespeleriet är på lägsta nivå, why?
ulpe01
2019-10-02
Alltför otrolig premiss, och jag blev inte speciellt charmad. Känns som nåt jag skulle fantiserat ihop i tonåren om jag fått för mig att jag ville vinna ett värdshus. Frieriultimatum känns ju också fräscht...
robert_akesson
2019-09-24
Gulligt, förutsägbart med några knappt märkbara skämt.