1.6

Exit to Eden

Elliot ska åka till ön Eden, för att leva ut sina fantasier, men omedvetet lyckas han fotografera några diamantsmugglare. Smugglare och poliser följer efter honom till ön, för att försöka få tag i filmen.

Originaltitel Exit to Eden
Regissör Garry Marshall
Manus Anne Rice, Deborah Amelon, Bob Brunner
Genre Komedi, 90-tal
Skådespelare Dana Delany, Rosie O'Donnell, Paul Mercurio, Dan Aykroyd, Hector Elizondo, Stuart Wilson, Laura Harring, Iman, Sandra Taylor, Sean O'Bryan, Stephanie Niznik, Deborah Lacey, Tom Hines, Deborah Pratt, James Patrick Stuart, Donna Dixon

Skapad 2004-07-08 av cineasten89
Det är en absolut helt utflippad film, helt löjlig och ologisk på alla sätt! Dan Akroyd och Rosie O'Donnell spelar poliser för Los Angeles, och efter att en fotograf, Elliot åkt till ön Eden, d...   Läs mer »

Djason
2015-10-20
Inte bra någonstans. Inget som Rosie O´Donnell eller Dan Aykroyd kan vara stolta över.
isecore
2013-10-16
Jag säger bara: Rosie O'Donnell i en läderkorsett. Behövs inte mer.
jonbo
2011-11-25
Måste vara en av de sämsta idéerna någonsin.
Tomtänge
2008-09-15
Men herregud... Eländig och knäpp
filmmange
2008-09-11
Tråkig, meningslös och helt ointressant.
womps
2007-03-08
Haha, tvåa mest för hela idén överhuvudtaget.
Bjönen_Plöta
2007-02-10
En film med väldigt låga insatser som inte kan bestämma sig om den är en komedi, romantisk film eller thriller. Dessutom är det egentligen ingen BDSM i hela filmen.
Ebel
2005-12-01
Nja, den överträffade iochförsig mina förbväntningar, men det vill inte säga att den var bra. Egentligen kan jag bara ge den sporadiska och bitska humorn som anledning när jag sätter en svag tvåa.
Z
2005-11-24
Kategorin borde nog varit "komisk softporn med halvkända skådisar". Mkt hud och BDSM. Storyn är dock självklart värdelös.
bqt
2005-10-28