2.3

Tre lektioner i kärlek

Filmen fokuserar på fyra olika fristående kärlekshistorier som alla äger rum samtidigt. Robert De Niro spelar här Adrian, en frånskild professor som intresserar sig för Viola.

Originaltitel Manuale d'amore 3
Alternativ titel Manual of Love 3, The Ages of Love, Manuale d'am3re
Regissör Giovanni Veronesi
Manus Ugo Chiti, Giovanni Veronesi
Genre Komedi, Romantik, 2010-tal
Skådespelare Robert De Niro, Monica Bellucci, Riccardo Scamarcio, Michele Placido, Laura Chiatti, Valeria Solarino, Carlo Verdone, Donatella Finocchiaro, Marina Rocco

ergopliroforia
2014-01-19
Det som var bra var typ miljön.
Gigi1943
2012-10-07
Men jisses mina vänner, jag ger den en fyra fast de olika avsnitten får olika poäng: den första får svag trea, dem andra en klar fyra (jag skrattade flera gånger - och det är ovanligt) och slutligen får den sista en nära nog femma där de Niro för ovanlighetens skull är både gullig, charmig och superduper! Alltså blir det en fyra sammanlagt! Oau vilken romantisk rulle, hade nästan hjärtklappning mot slutet.
Biolm
2012-03-31
rolig om man förstår italiensk humor
kennert
2012-03-25
Det tredje avsnittet var sevärt,men som helhet trögt.
need_sleep
2012-01-07
En italiensk film med tre stories som inte har något med varandra att göra annat än att personerna vid något tillfälle passerar varandra. Den första delen var dålig (2:a), den andra var sämre (knappt en 2:a), den tredje med Robert De Niro var okey (en 3:a). Som helhet var det segt och tråkigt.
desireforwords
2012-01-05
Ganska söt och rolig, inte så mycket mer :)
jonbo
2011-12-02
Lättsmält förvisso, men också lite påklistrad romantisk, eller försök till.