En galen dag i New York

Systrarna Jane och Roxy är varandras motsats. Jane är mycket disciplinerad och ordentlig medan Roxy är spirituell, impulsiv och slarvig. När Jane är på väg till en avgörande collegeintervju, är hon full med förhoppningar om att få börja på den skola hon alltid drömt om. Innan hon kommit fram till skolan råkar hennes syster av misstag utsätta henne för det ena olycksaliga missödet efter det andra och snart riskerar Jane att få allt det hon drömt om förstört.

Originaltitel New York Minute
Regissör Dennie Gordon
Manus Emily Fox, Adam Cooper (II), Bill Collage
Genre Komedi, Familjefilm, Action, Äventyr, 2000-tal
Skådespelare Mary-Kate Olsen, Ashley Olsen, Riley Smith, Jared Padalecki, Eugene Levy, Andy Richter, Drew Pinsky, Darrell Hammond, Andrea Martin, Alannah Ong, Jack Osbourne
Filmnummer 19812

2021-10-23
Den här filmen var faktiskt under förväntan. Den var tråkig och seg och Olsen-tvillingarna gör dåligt i från sig. Ångrar att jag såg den här filmen.
2017-10-22
Den här filmen var faktiskt över förväntan. Det är en rolig och fartfylld komedi och Olsen-tvillingarna gör bra ifrån sig. Ångrar inte att jag såg den här filmen.
2014-11-30
Att se en film med de "The Olsen twins" är inte direkt prioritet ett på dagodningen men det har helt klart gått några år sedan TV-serien "Fullt hus". Detta är en väldigt förutsägbar film och det är riktigt synd för systrarna visar faktiskt att de har "lite" erfarenhet inom skådespeleriet. Detta var bättre än jag trodde men inte godkänt.
puckeslvin
2011-09-15
Om man gjorde denna filmen till en maträtt hade jag inte ätit den.
Mitsouki
2010-09-20
Simple Plan är med, det är väl enda skälet till att se den igen (:

2010-09-16
Tycker ingenting om den här.
Sajo
2010-04-06
blir en svag 3:a
mazquara
åh nej jag missade den
2010-03-31
Första halvan är helt okej, över genomsnittet i genren. Men när det är dags att skapa spänning och knyta ihop säcken blir det klyschigt, fånigt och barnsligt.
2010-03-31
Jag tänkte släntriansätta en etta, men den är ju inte värdelös bara för att jag hatar MK & A. Det är ju fler skådisar med, tex. Andy Richter.