2.5

En familj som andra

Larry odlar palmer i den australiensiska vildmarken. En dag får han beskedet att hans före detta fru avlidit och att deras gemensamma dotter, tonåriga Lara ska bo hos honom. Lara anländer men deras liv tillsammans blir inte en dans på rosor. Lara kommer inte överens med vare sig Larrys nya fru eller sina styvsyskon. Kommer de att kunna övervinna problemen och leva tillsammans som en familj?

Originaltitel The Echo of Thunder
Regissör Simon Wincer
Manus H Haden Yelin
Genre Drama, 90-tal
Skådespelare Judy Davis, Jamey Sheridan, Lauren Hewitt, Ernio Dingo, Chelsea Yates, Emily Browning, Michael Caton, Jamie Croft

Elizadushkufan
2014-09-07
Jag personligen älskade filmen, mycket intressant och fin familjefilm med bra skådespelare.
biverkningar
2008-08-03
Jag minns att min syster spelade över den här när jag var liten sen dess har jag inte sett den.
ouimadame
2007-08-10
även här en typisk hallmark-rulle
frekir
2006-10-29
mjölk: det slår över till vintertid 3:00
mjölk
2006-10-28
tv3 får nog lite svårt att visa denna bara en timme efter flatliners, som ju håller på i 115min.
PhoenixRising
2006-10-25
Vad är det filmrecensenter alltid säger? En harmlös bagatell. Judy Davis är alltid sevärd. Duger som underhållning när man är bakis och uttråkad i största allmänhet.
Floop
2006-01-22
jag måste ha sett den här filmen minst 10 gånger, för några år sedan visade hallmark den tre gånger om dagen... jag förstår verkligen inte varför jag såg den om och om och om igen... sorgligt.
sweetycow
2002-08-25