1.8

El Dorado

Den våghalsige arkeologen Jack Wilder är besatt av Inkarikets legendariska guldstad El Dorado och är övertygad om dess existens. När hans vän omkommer i en explosion får Jack överta en mystisk klenod som leder honom in i ett svindlande äventyr i Sydamerikas djungel. Med hänsynslösa skattletare hack i häl kommer han allt närmare Solens tempel, den livsfarliga plats där svaret på gåtan om El Dorado gömmer sig.

Originaltitel El Dorado
Alternativ titel El Dorado: City of Gold, El Dorado: Temple of the Sun
Regissör Terry Cunningham
Manus Terry Cunningham, Steven Jones, John Cockrell, Scott Jenkins
Genre Äventyr, Action, Fantasy, Mini-serie, 2010-tal
Skådespelare Shane West, Luke Goss, Natalie Martinez, Elden Henson, Julio Oscar Mechoso, Daniel Marin

Hanness
2019-03-14
B-film!
dithan
2013-03-07
fram till sista halvtimmen i del 2 var det nästan en tvåa, sedan kom det så kallade slutet.. värdelöst. orealistiskt. ickeunderhållande. irriterande. skrattretande. b. sämst. bortkastad tid!
colourmad
2012-08-27
Uppenbarligen köpte vi bara halva filmen... Betyget skulle kunna bli högre om jag sett andra halvan... Wierd.
picklessmulan
2012-04-27
Det här var inte bra!!! Kass. Började hyfsat men slutet var bland det sämsta jag sett i mitt liv!!!
celec
2011-11-08
mhmm kändes som filmen brösts mitt i står 99min på min här står det 180min kass jävla blueray

2011-08-18
Så pinsamt dåligt att jag vred mig av skam i soffan.
Robkiller
2011-07-16
mest en massa skitsnack hela filmen med rätt usla skådisar... ingenting att se här egentligen.