2.6

Eko Eko Azarak: Wizard of Darkness

Flickan Misa börjar på en ny skola för att kunna skydda eleverna mot onda krafter. En satanist-sekt försöker framkalla Lucifer och därför måste de offra 13 elever på skolan.

Originaltitel Eko eko azaraku
Regissör Shimako Sato
Genre 90-tal, Skräck
Skådespelare Kimika Yoshino, Miho Kanno, Naozumi Takahashi, Ryôka Yuzuki, Mio Takaki, Kanji Tsuda
Filmnummer 19492

2013-08-10
Den här filmen är riktigt schysst! Det blir nästan en 4a i betyg!
Noseman2005
2013-06-26
Rekommenderad fyra åt den här smörjan? Nä, det håller inte.
Cumlin
2008-04-06
Åh, jag bara älskar såna här Bfilmer från 90-talet. Möjligtvis lite för mycket åt amerikanska-ungdomar-dör-en-efter-en-hållet så därför blir det inte en femma.
schramm
2008-04-06
Nästan en fyra! Grym film!
randomizer
2007-11-22
Kvaliten pa den har filmen kanns precis som om det vore en skolprojekt skapat av ungdomarna som spelar i filmen...
Rubbermonster
2006-02-03
Pantyshots, skolflickor, blod och djävulsdyrkan är ju vad som gör den så bra! :)
sargad
2005-08-06
Ganska medioker film som enbart överlever på panty shots, skolflickor, blod och djävulsdyrkan, samt det faktum att den är japansk. Funkar skapligt men inte mer.
moglor
2005-03-30
Slutet är hur bra som helst. Lite B känsla över filmen dock.
albin
2005-01-26
Den var bra fram till mitten men slutet blev lite avstannat och konstlat. Efter första halvan hade jag högre förhoppningar på upplösningen.