2.6

Drumline

En ung trummis från Harlem får chansen att studera och spela för en av Atlantas största universitet.

Originaltitel Drumline
Regissör Charles Stone III
Manus Shawn Schepps, Tina Gordon Chism
Genre Drama, 2000-tal
Skådespelare Orlando Jones, Zoe Saldana, Nick Cannon, Leonard Roberts, GQ, Jason Weaver, Earl Poitier, Candace Carey, Blu Cantrell, Shay Roundtree, Miguel A Gaetan, J Anthony Brown, Afemo Omilami, Angela Elayne Gibbs, Tyreese Burnett, Brandon Hirsch, Omar J Dorsey

Jonas77
2012-03-23
Sevärd p g a musiken, får mig att vilja åka till USA (vilket jag annars sällan känner) o se på skolorkestertävling med färgade band. Och man får se mkt av söta Zoe Seldana )snygg även utan blå hud som i Avatar).
kevin95
2011-06-08
100% värdelös. En film som endast består av klichéer och mediokra skådisar. Förlåt, jag menade dåliga skådisar. Att någon har producerat denna skit förvånar mig. 1/5
WederLight
2008-09-24
Denna film har gjorts om dans, musik, sång, fotboll etc. Men marchtrummisar? Lite väl töntigt. Var dock bättre än förväntat men sämre än jag ville. Nick Cannon får väl nöja sig att vara gift med Mariah Carey för någon stor skådis är han inte.
fridenpaden
2008-02-26
Verkligen en smal målgrupp att rikta in sig på. Musiken är medryckande och damerna härligt fina. Huvudkaraktären kunde däremot vara mindre irriterande, kärlekshistorien mindre enligt mall 1A. Har inte upptäckt Zoe i någon film sedan Crossroads. Hon var det bästa i den filmen och en riktig fröjd för ögat i denna.

2007-12-25
Nick Cannon... en rikti thug.
ShenLong
2006-12-27
coolaste konceptet någonsin. coola Gs på en skola för marchtrummisar:D
Dragonaut
2006-12-26
Jag vaknade dagen efter och hoppades att det bara skulle ha varit ett dåligt skämt. Men ack så fel jag hade...
Henkoo
2006-12-25
"gillar man musik bör man iaf se den" Säg att du skämtar..Jag hånskrattade redan fem minuter in i filmen..
jonbo
2006-09-14
Bara för att trum-segmenten är bra, annars inget speciellt.
Megamanlius
2006-07-05
Verkar vara en ganska nedskriven film detta, Jag gillade den som fan iaf, gillar man musik bör man iaf se den