Driving Lessons

Vi möter Ben, en blyg, 17-årig bokmal när han inleder sitt sommarlov. Medan de andra barnen är ute och roar sig spenderar Ben dessa åtråvärda få veckor med att gå i bibelskola, träna bilkörning med sin religiösa mor och hjälpa till på ett ålderdomshem.

Originaltitel Driving Lessons
Regissör Jeremy Brock
Manus Jeremy Brock
Genre Drama, Komedi, Romantik, 2000-tal
Skådespelare Rupert Grint, Julie Walters, Laura Linney, Michelle Duncan, Tamsin Egerton, Jacques Kerr

idaho1981
2021-12-12
Underhållande och berörande med grymt skådespeleri från samtliga.
Jämte
2015-03-19
Okej film.
FUR
2014-09-14
Otroligt charmig! Och Julie Walters - vilken stjärna!
Litsne
2013-08-23
Den är nog värd en 4:a objektivt sett, men jag gillade den inte, så det får bli en 3:a.
Mr_v
2013-07-30
Småputtrig och trevlig, men inte särskilt engagerande eller rolig.
Luene
2012-04-13
Jag trodde inte alls denna filmen skulle vara som den var. Jag blev positivt överaskad. Riktigt roligt att varje gång jag ser Rupert Grint i en film så bevisar han att han är så mycket mer än 'Ron Weasly'. Väldigt annorlunda film, men sevärd!
Kebaben
2011-12-26
Walters räddar filmen.

2011-11-01
Jag gillar Grint, han har timing. Att Walters är annat än bra händer inte, damen är galant.
yrkeschaufföre
2011-08-23
Vikken fantastisk film på nått konstigt sätt, Inte alls vad jag väntade mig men den fick mig på bättre humör utan att vara sliskig.
Elizadushkufan
2011-08-15
Det var en mycket annorlunda film. Jag tror man måste vara "i rätt stämning" för att uppskatta den "på rätt sätt". Jag tyckte den var något seg i början, men kom igång sedan och tycker absolut att den är sevärd. Mycket bra skådespel speciellt från Rupert Grint och Julie Walters. KIart godkänd och mer därtill.