1.7

Drive Hard

En före detta racerbilsförare blir bortförd av en mystisk tjuv och tvingas bli medhjälpare till ett brott, som gör att dom både får polisen och maffian efter sig.

Originaltitel Drive Hard
Regissör Brian Trenchard-Smith
Manus Chad Law, Evan Law, Brigitte Jean Allen
Genre Komedi, Action, Kriminalare, 2010-tal
Skådespelare John Cusack, Thomas Jane, Damien Garvey, Christopher Morris (II), Zoe Ventoura, Yesse Spence, Andrew Buchanan

2019-06-27
Snacka om att man blev underhållen!") Jane & Cusacks kemi är riktigt skojsig. Ibland tror man Jane ska börja stor garva åt hela ploten.%) Visst det är en billig story och jamsig film. Men vad man blir häpen över hur komiskt detta är. Tror jag aldrig sett nån göra sig av med fler mobiler än herr Cusack") 2+
Robkiller
2019-06-26
Vad var det här för skräp
fridenpaden
2015-06-29
it's crapalicious!
Zok
2015-06-08
Detta var verkligen inte bra. Egentligen är allt uselt i denna film, behöver inte välja ut något särskilt att kommentera något extra.
2015-04-15
I stort sett värdelös action som marknadsförs som bilåkarfilm. Och ack som man bedrog sig då jag cyklar snabbare än vad dessa bilar rör sig. Sen är storyn helt väck och helt ointressant.
Xeno
2014-11-16
Intromusiken med vrålande motorer bådade gott. ACK så lurad man blev... pust!
Papagiorgio
2014-08-16
Godmodig, smårolig och egentligen urusel, men Cusacks karaktär gör den ändå slötittningsbar.
isecore
2014-07-19
Behållningen av den här filmen är få och består huvudsakligen av John Cusacks och Thomas Janes interagerande med varandra. I övrigt är filmen ett snurrigt virrvarr av usel produktion, ointressanta bikaraktärer och sliten humor.
Elvis_83
2014-06-16
Det här är inte bra! Påklistrade kulhål som försvinner, värdelösa skådespelare med illasittande kläder, oförklarliga karaktärer, listan kan göras oändlig. Möjligen kan Cusack få filmens enda stjärna, men det är under förutsättning att han inte gör sån här skit igen.