1.1

D.R.E.A.M. Team

Amerikanska agenter går undercover som fotomodeller för att försöka stoppa internationella terrorister som utvecklar kemiska vapen.

Originaltitel D.R.E.A.M. Team
Regissör Dean Hamilton
Manus Mike Snyder
Genre Action, 90-tal
Skådespelare Jeff Kaake, Angie Everhart, Traci Bingham, Ian McShane, James Remar, Paul L Smith, Shaun Toub, Traci Lords, Martin Sheen, Eva Halina, Brenda Schad

jonbo
2015-01-01
Sheen och McShane måste ju cashat in fett på detta mirakel.
2014-12-23
Hur denna film hade kunnat bli gjord med exakt samma resultat: "Hello Mister Sidaris! I'm ringer from a TV-company, and we want you to make a movie. We at least tripple your vanliga budget, so you get several tusen dollarpengar more than you are used to. It ska vara like a Bond-movie, you know with heroes, bombs, hitech-grejer, brudar and evil skurkar som ska destroy the world. Dessutom we need some real actors - not just utvikningsbrudar. But this must be a proper TV movie. No tuttar and no sex, but besides that, just do your thing." (5/15)
Bomkia
2008-08-02
Total skräp. Du kan med glädje snabbspola förbi allt förutom de många poserings-klippen där modellerna står i bikini med mjuk musik spelandes i bakgrunden. 1a.