3.1

Drama/Mex

Drama om ett par olika människors liv som flätas samman en kväll och natt i dagens Acapulco; en självmordsbenägen man, en 15-åring på rymmen och ett ungt par som genomgår kärlekens kval efter att deras förhållande brutits.

Originaltitel Drama/Mex
Regissör Gerardo Naranjo
Manus Gerardo Naranjo
Genre Drama, 2000-tal
Skådespelare Diana Garcia, Miriana Moro, Emilio Valdes, Fernando Becerril, Juan Pablo Casteneda

Skapad 2007-01-14 av weng-weng
Ta del av passion och kärlek i dagens Mexiko när den gåtfulla Fernanda bedrar pojkvännen Gozalo med sitt ex, svinet Chano. Samtidigt säger pensionsgubben Jaime upp sig från sitt arbete som konto...   Läs mer »

huey
2007-01-31
Ok rulle som nog inte riktigt vet vad den vill säga. Vill kanske inte säga mkt överhuvudtaget. Regissören sa vid efterföljande frågestund att: "jag ville göra en film med mina kompisar så det gjorde jag, vi filmade under 20 dagar"..
Fitzcarraldo
2007-01-30
Ett minimikrav borde ju åtminstone vara att fotografen fotograferar skarpt.
parnasso
2007-01-28
Historierna löper verkligen ursnyggt in och ut ur varandra, men det är verkligen inte deras enda merit.
Syrinx
2007-01-28
Det enda som räddar den här filmen från att få en etta av mig är de ursnygga sammanvävningarna av historierna. De är dock, i sig själva, ointressanta, oengagerande och ganska taffligt framförda.
Keyop
2007-01-27
Bra idé och upplägg av filmen. Tyvärr blir den extremt långsam och händelsefattig mot slutet. Stilen är som Gonzalez Iñarritú men framförandet håller tyvärr inte samma klass.