1.4

Dragon Hunter

När bröderna Elwoods by blir attackerad av drakar blir de tvungna att fly och försöka finna Ocard, där drakjägare tränas. Under resans gång träffar de på krigare som hjälper dem på den farliga resan.

Originaltitel Dragon Hunter
Regissör Steve Shimek
Manus Steve Shimek
Genre Äventyr, Action, Fantasy, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Kelly Stables, Erik Denton, Maclain Nelson, Newell Alexander, Brian King, Slate Holmgren, Isaac C Singleton Jr, David Morgan

Robkiller
2018-01-14
Usel handling, kassa skådespelare och värdelösa effekter... inte mycket att se det här.
MovieGooner
2012-05-31
Är bland de sämsta filmerna jag någonsin sett
Elfen_Lied
2011-12-14
Den här filmen va bara så jäkla kass!
Juu_W
2011-11-03
Dåliga skådespelarinsatser, taskiga effekter och en hel del konstiga klipp... Nej, den här rekommenderar jag verkligen inte!
Joneta
2010-11-22
Kunde inte se klart den, tråkig och rent av B-film.
Seiken
2010-10-07
WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NoWireHangers
2010-09-06
Urtråkig film. Totalt poänglös story och några av de träigaste dialoger och skådespelarinsatser jag nånsin sett.
Ado0
2010-08-22
Rekommenderas EJ!!! Händelselös film med dåligt manus. De gånger då det börjar hetta till det minsta börjar bilden flänga hit och dit, antagligen för att det ska skapa en illusion av att det händer mycket mer och att det går snabbare än vad det egentligen gör..vilket de misslyckats med(inte minst då de inte slänger kameran så långt de kan åt alla håll istället för att bara låta den skaka litet smått)..fick även för mig att de slängde med kameran för att man inte riktigt skulle hinna se kostymerna och deras övriga effekter(som då torde vart ganska dåliga i så fall)...
lordsweden
2010-08-21
Ren dynga!!! Inte mycket drakar, bara ryckig filmning! Enda roliga i filmen var att han som spelade Bärsärken var lik porrskådisen Samson biceps, hahahahahahaha
Nathalena
2010-07-22
Bara berättarrösten i introt ger ju det sämsta intrycket till den här filmen. Ja, sen var den ju värdelös rakt igenom. Störde mig fruktansvärt på att kameramannen tydligen hade muskelryckningar varenda gång nånting "spännande" hände.