2.9

Djungelmassakern

En amerikansk soldat hamnar på fiendernas område i Vietnam och hans vänner skickas ut för att hämta tillbaka honom. i Sverige förbjöds filmen först och släpptes senare med 10 minuter bortklippta.

Originaltitel L'ultimo cacciatore
Alternativ titel The Last Hunter
Regissör Antonio Margheriti
Manus Gianfranco Couyoumdjian, Dardano Sacchetti
Genre Action, Krig, 80-tal
Skådespelare David Warbeck, Tisa Farrow, Tony King, Bobby Rhodes, John Steiner, Massimo Vanni

Zebulonm
2024-05-08
Vilket kass slut.
Zebulonm
2024-05-06
Vilket kass slut.
ItalyErik
2021-12-11
Våldsamt Vietnamraffel av den italienska skolan. Klart godkänd.

2015-06-11
Godkänd, men inte mer än så. 4/10
Korben_Dallas
2013-09-30
Prologen inne i horhuset var intensitetisk (5/5 scen)och majoren i pundargrottan är utmärkande skön, resten sådär, har sina slabbiga stunder. Men de känns ofta som att de bara är vuxna män som leker krig och filmen frambringade även lite smygångest (?) – en sliskig 3:a.
Greigh
2013-05-18
När Italien var som bäst!
ScArRrFaCe
2011-06-23
Världshistoriens mest opassande soundtrack. Filmen innehåller några våldsamma scener, annars är det relativt tomt på gott.
dudson
2010-09-25
Gory Krigs-Raffel som Bara Italienarna kan göra det..Många Onda Chinks som peppras ner av b.l.a Herr..Warbeck(Najs)...

2010-06-16
Cool, köttig, underhållande, snabb krigsfilm. Vad mer kan man begära av Italienarna? Lite bättre skådespelare kanske :P. Taskigt manus men det är gjort så jag gillar det.
FilmGuden
2010-06-04
Bitvis väldigt blodig Krigsaction, med någon fantastisk eldstrid. Något besviken, även om skildringen av krigets fasor bättre än de flesta. Helt okey med viss mersmak sedd som rak underhållning.