2.4

Destination Wedding

Berättelsen om Frank och Lindsay, två främlingar som är inbjudna till en gemensam väns bröllop i Paso Robles, Kalifornien.

Originaltitel Destination Wedding
Regissör Victor Levin
Manus Victor Levin
Genre Drama, Komedi, Romantik, 2010-tal
Skådespelare Keanu Reeves, Winona Ryder

mammene
2022-06-13
Kan nog beskriva detta som en överdos i cynism, fick lov att dela upp filmen, dosera. Efter att ha lyssnat på dessa individers tugg så var jag rätt trött på dem på slutet och så skönt att slippa dem. Skådespeleriet var inte heller det bästa.
Albion
2022-06-09
Det här var inte riktigt vad jag hade väntat mig. Romantisk komedi läste jag någonstans men det är ju knappast romantiskt någonstans och komedin är kolsvart. Cynismen har huvudrollen och även om det kan vara lite kul att följa dem båda så blir det förstås jobbigt tuggande i längden. Betyget får landa in på en stark 2;a till slut. 2+
Yoki
2020-01-30
Jag slutade titta efter en halvtimme och rekommenderar att du besparar dig all den bitterhet och negativitet som filmen fullkomligt osar av.
filosofen
2019-08-23
Lite som Before Sunrise, men mer "vuxen" och mycket roligare.
fridenpaden
2019-08-10
Bra tempo i diskussionerna. Mindre passande bakgrundsmusik.
Jockflake
2019-01-16
Två otroligt cyniska, nästan misantropiska människor som verkligen färtjänar varandra. En Romantiskt komedi helt i min smak.
8teria
2018-12-27
Fantastiskt rolig!
Robkiller
2018-09-16
Egentligen inte helt ointressant, men den blir för utdragen med vad som i praktiken är ett samtal mellan två personer hela filmen igenom...