1.9

Delta Farce

Tre av amerikanska arméns sämsta soldater ska skickas till Irak. Men de hamnar av misstag i Mexiko. Förvirrade så försöker de befria en liten by från lokala skurkar.

Originaltitel Delta Farce
Regissör CB Harding
Manus Bear Aderhold, Tom Sullivan
Genre Äventyr, Action, Komedi, 2000-tal
Skådespelare DJ Qualls, Larry The Cable Guy, Bill Engvall, Christina Moore, Glenn Morshower, Danny Trejo, Marisol Nichols, Keith David, Lisa Lampanelli, Michael Rose, Ed O'Ross

dafreakish
2013-03-08
När Larry The Cable Guy är bäst i filmen så vet man att filmen är obeskrivligt skräp. Fullständigt hopplös klump med skit. Sorgligt på så många nivåer...
pappaniclas
2010-02-28
Helt otroligt urusel!!
Halofreak92swe
2010-01-30
Shit vad otroligt rolig!! :D Hur kan någon rösta under en 3 på denna!!!?? Man garvar igenom hela filmen :D
mr_magi
2010-01-27
smårolig, men rätt medioker
Markosch
2010-01-10
Detta var en upplevelse. Jag har aldrig sett till slutet en film av denna kaliber. Allt var urrr uselt, jag såg klart den av den råa chocken när dom droppar den första punchline. Whoha, svårtsvält som brie sent på natten.
nufan
2008-10-25
Sämsta skit jag settt.
Gadwin
2008-02-11
Bland det mest pinsamma jag sett. Jag har inget emot "dålig" humor, men hur kan man ens ställa upp i en sån här film? Det blir inte så mycket värre än så här. Usch.
ledsenpirat
2007-12-23
haha, detta är ingen etta. Larry the cableguy är en duktig komiker, bill engvall är bättre än chevy chase i alla fall, men alla sidofigurer och resten av filmen stinker.
ryssgymet
2007-12-15
Ja vad säger man? Riktig piss men samtidigt är de ju så sanslöst fula så att det ibland blir svårt att försöka hålla sig för skratt.
p3ttson
2007-12-09
Tyckte den var riktigt rolig.