Deer Crossing

Denna film handlar om familjen Chancelor. Mamman (Maggie) och hennes son (Cole) beger sig, efter att ha sagt adjö till Coles far, bara för att råka ut för en olycka nära ett gård på landet. De hittas av en bonde som heter Lukas Walton som tar dem till sin gård och de kommer aldrig ses av pappa igen. Det är nu 8 år senare och fadern får ett samtal från någon som påstår sig vara hans son Cole. Så fadern anställer en fd detektiv för att gå tillbaka till den plats där hans familj försvann. Men detektiven finner att det finns något mer än bara en försvunna personer i fallet här. Han tror också att den lokala sheriffen (Doug Bradley) håller något från honom. Lukas uppfostrar Cole som sin egen son, och saker och ting eskalerar därifrån. Men vad har hänt med mamman Maggie?

Originaltitel Deer Crossing
Regissör Christian Grillo
Manus Christian Grillo
Genre Drama, Kriminalare, Skräck, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Christopher Mann, Laura L Cotrell, KJ Linhein, Ernie Hudson, Doug Bradley, Tom Detrik, Carmela Hayslett, Jennifer Butler, Warren Hemenway, Kevin Fennell, Sebastian Banes, Jeanette Branch, Tina-Desiree Berg, Jamian Blackmon, Rhym Guisse, Raine Brown

jonbo
2017-10-15
Ju längre den blir desto mindre fokus får den och dess amatörkänsla lyser igenom. Synd, för den hade något till en början.