Deception

Ted är en försäljare som har gett upp hoppet om att få någon som helst lycka här i livet. Allting förändras dock när han träffar sin nye affärspartners fästmö - Belisa.

Originaltitel The Last Time
Regissör Michael Caleo
Manus Michael Caleo
Genre Drama, Komedi, Romantik, 2000-tal
Skådespelare Michael Keaton, Brendan Fraser, Amber Valletta, Daniel Stern, Neal McDonough, Michael C Hagerty, Michael Lerner, Richard Kuhlman, Alexis Cruz

yrkeschaufföre
2012-04-17
Det bästa med filmen är att Brendan Fraser får vara med i nått som inte befolkas av mumier eller animerade djur, filmen är dock ganska meningslös.
CornMan
2009-12-12
Tv.nu gav den 5/5 så jag tänkte att det kunde vara något att ha. Men oj oj oj vad jag hade fel... Skrattretande dålig <- faktiskt den enda anledningen till att jag orkade se igenom hela ;D

2009-12-12
nej nej nej
annikao
2008-10-26
Orkade inte se färdigt..
chris_lambert_
2008-09-10
Håller med tidigare talare om att filmen i sig inte var något direkt att jubla över och ja, Brendan Fraser är verkligen värdelös. Har varken karisma, utseende eller talang att uträtta något whatsoever. Dock gillade jag filmen. Tack vare en grym roll av Michael Keaton. Längesen jag såg honom så bra. Filmen är som sagt inget att hetsa upp sig över och landar på en stabil tvåa.
jonbo
2007-12-25
Filmen lider av två saker - en fullständigt urvattnad och tråkig historia och en av tidernas sämsta casting. Brendan Fraser är och förblir en gåta, Amber Valletta har noll utstrålning och Daniel Stern ska nog stanna "ensam hemma". Synd att Michael Keaton inte kan verka hitta nåt bra att göra med sin talang. Twisten känns som ett försök från regissören att be om ursäkt för att de gjort en så dålig film.
Perdhra
2007-11-20
Dålig!
DiMMUBoRGiR
2007-11-20
Fy för i helvete vad dålig och fri från finess denna film är... Att sen den alternativa titeln "Deception" avslöjar den annars smärtsamt uppenbara vändningen i filmen... ja, det är bara kronan på verket i denna skräprulle. Vem kom på tanken att casta den omåttligt talanglöse Brendan Fraser? Nae... detta är patetiskt rakt igenom.
Loomis
2007-11-18
Slutet är väntat och vägen dit är alldeles för långsam.