1.8

Deceit

Emily har nyss blivit svårt misshandlad. Polisen har fångat den huvudmisstänkta Dave som nu får återberätta hela händelsen från hans perspektiv. Man får då reda på att Dave och Emily har haft ett förflutet för 5 år sedan innan Dave flyttade till New York och blev tillsammans med sin nuvarande flickvän samtidigt som Emily stannade kvar och gifte sig med hans bästa polare. När Dave och hans nuvarande flickvän återvänt till hans hemstad verkar allt frid och fröjd. Men Emily och Daves gamla passion kommer åter till liv. Det är då alla problemen börjar och Dave får svårare att hantera hela situationen, och nu sitter han alltså misstänkt för att ha misshandlat Emily. Ju längre han berättar sin historia för polisen, desto fler nya konstigheter dyker det upp och sanningen visar sig inte vara så enkel som den verkar.

Originaltitel Deceit
Regissör Matthew Cole Weiss
Manus Matthew Cole Weiss
Genre 2000-tal, Drama, Thriller
Skådespelare Cynthia Caraffa, Emmanuelle Chriqui, Adam J Smith, Matt Long, Meghan Markle, Joe Pantoliano, Adrienne Barbeau, Timothy Bottoms, Ashley Scott, Pell James, Luke Mably, Jon Abrahams, Ralph Garman, Ryan Devlin

jonbo
2016-09-30
Nej. Överlag har allt en lite såpa-känsla. Dessutom är musiken högt i ljudmixen och störande.
yangbo
2007-05-16
inte särskilt bra, men antagligen tillräckligt för en extremt svag 3a, hjärndött och lättsmält för den som inte orkar