2.2

D.E.B.S.

Det härjar många kriminella i samhället och bland dem den värsta av dem alla – Lucy Diamond. För att bekämpa brottsligheten rekryteras unga tjejer till D.E.B.S. – en spionskola – på uppdrag av den amerikanska underrättelsetjänsten. Här blir tjejerna tränade för att bli riktiga spioner och kampsportskonstnärer. Ett av toppteamen består av fyra unga tjejer med speciella egenskaper som kompletterar varandra. De är naturligtvis supersnygga och kortkorta kjolar tillhörande skoluniform är naturligtvis ett måste.

Originaltitel D.E.B.S.
Alternativ titel DEBS
Regissör Angela Robinson
Manus Angela Robinson
Genre Komedi, Action, 2000-tal
Skådespelare Sara Foster, Jordana Brewster, Meagan Good, Devon Aoki, Jill Ritchie, Geoff Stults, Michael Clarke Duncan, Holland Taylor, Jimmi Simpson, Jessica Cauffiel, Jenny Mollen, Aimee Garcia

Skapad 2019-12-08 av Rollywood
Överdrivet larvig film som får den mest oseriöse tittaren att \"bua\". En film utan handling eller syfte som helt enkelt aldrig borde ha skapats.[*] D.E.B.S. är en elitgrupp av spioner som i vard...   Läs mer »

Zelest
2020-12-04
Definitivt en guilty pleasure
JPerlie
2019-04-01
Ganska kass och lite charmig och kul på samma gång. Över och under förväntan på samma gång. Trodde specialeffekterna skulle vara mindra B och att handligen skulle vara ännu sämre. Men så var det tvärt om.
2016-10-09
Fjortisfilm.
2014-11-28
Detta är en skön liten film som man inte ska ta på större allvar för först då kan man njuta av en stunds kul underhållning. Det är också en film som erbjuder mycket fint att titta på och dessutom en på samma gång het men också väldigt fin och oskyldig lesbisk kärlekshistoria. Jordana Brewster är riktigt fin! Jimmi Simpson är kul som Scud. 3+
toveK
2014-11-12
Älskar när b-filmer inte försöker göra anspråk på att vara något mer än just väldigt b. Då blir det snyggt.
JanneN
2014-06-22
Jag hade bestämt mig för att titta en stund på "smörjan". Var övertygad om att jag skulle somna under filmens gång. Men den var faktiskt trevlig och rolig.
Tannhäuser
2014-06-22
Helt bisarr.
TheHorrorfan
2013-02-24
Väldigt b, men jag gillar den ändå.

2011-09-26
En ovanligt lyckad actionkomedi med gullig handling, lika gulliga tjejer, romantik, pang-pang, m.m. Allt förpackat i ett behagligt tempo. Ett extra plus för mycket passande och trallvänlig musik. En film som är lätt att se och lika lätt att se om. Något som jag kommer att göra flera gånger.
idd
2011-08-08
klart bättre än väntat å en del smarta skämt.. men även om det är ovanligt lyckat för sin genre så är det ändå collegeskräp i grund å botten..