2.5

Daddy's Deadly Darling

Lynn rymmer från ett mentalsjukhus där hon blivit inlagd efter att ha mördat sin egen far som våldtog och misshandlade henne. Hon hamnar på en gård hos en man vid namn Zambrini som föder upp grisar som fått smak för människokött. När Lynn plötsligt börjar mörda män som påminner henne om sin far hjälper Zambrini henne att göra sig av med kropparna genom att mata dem till grisarna. De vet dock inte att både byns sheriff och en privatdetektiv är dem på spåren.

Originaltitel Daddy's Deadly Darling
Alternativ titel Pigs, Daddy's Girl, Horror Farm, Lynn Hart, Roadside Torture Chamber, The Killer, The Killers, The Strange Exorcism of Lynn Hart, The Strange Love Exorcist
Regissör Marc Lawrence (I)
Manus Marc Lawrence (I)
Genre 70-tal, Skräck
Skådespelare Jesse Vint, Jim Antonio, Marc Lawrence (I), Paul Hickey, Toni Lawrence, Iris Korn, Catherine Ross

idd
2011-08-15
hoppades på galna människotuggande grisar å fick ett slappt försök till psykologisk thriller som, trots sjysst kameraarbete å hyffsat soundtrack, inte räckte hela vägen..
Kriffot
2011-08-12
En riktig bondgårdsfilm! Nä allvarligt talat så är det väldigt lite fokus på grisarna eller på någon handling alls. Hela handlingen utspelar sig i de första 5 minuterna , då det är ett jävla tempo. Helt genial början , men sen tar det stopp. Musiken är fin, men kanske inte i ton med vad som händer i filmen!
brtkrbzhnv
2010-03-05
Jag såg Tromaversionen, och bildkvaliteten var så dålig (mest hemskt mörk) att man under stora delar av filmen knappt kunde se någonting. Musiken var väldigt bra, och intrigen var också rätt bra, men genomförandet kändes rätt pjåkigt.
TromaDude
2008-07-01